Recenze: POVĚST POTÍŽISTKY (Elle Kennedy)

Užijte si svou dávku neřesti od Elle Kennedy.

Věhlasná populární spisovatelka Elle Kennedy sepsala sérii Avalon Bay, přičemž první díl jsem vám s radostí představila. Jednalo se o román Syndrom hodné holky, ve které excelovala Mac a bad boy Cooper. Nyní je na řadě, aby svůj prostor dostal i jeho jednovaječné dvojče, bratr Evan. Do města se totiž vrátila potížistka Genevieve, se kterou má Evan velmi hluboký a poměrně toxický vztah...

Tihle dva spolu vám svůj příběh představí ze dvou úhlů pohledů v ich-formě. Překlad se povedl, stejně jako u prvního dílu je počin čtivý, vtipný a má skvělou atmosféru, taky svůj vlastní humor. Šikovné je, že každý zobrazuje svou životní etapu, tak se prostřednictvím Evana setkáváte s Cooperem a Mac a máte možnost pozorovat jejich vztah i růst vysněného majáku. Oproti tomu s Gen se seznamujete s jejími pěti bratry a otcem, přičemž mu jediná dcera pomáhá s firmou.

Setkání proběhne při smutné příležitosti. Gen je na tryzně své maminky v rodném domě. Přijela kvůli tomu z Charlestonu, kde pracovala jako sekretářka a zotavovala se z nezřízeného života. Chtěla jít do sebe a po celou dobu, kdy se odřízla dost chladnokrevně od Evana, se jí to i dařilo. Jenže jakmile se s ním setká, nedokáže mu odolat. Je pro ni nejen velice atraktivní, ale rovněž jí je velmi blízký. To právě s ním sdílela všechny ty divoké noci a prováděla všelijaké lotroviny. Gen chce dospět, i když se s ním na mámině rozloučení skoro vyspí, snaží se pak jít do sebe...

Jenže ti dva jsou k sobě přitahováni jako magnety, vzájemně na sebe žárlí a jediná Gen je schopná si říct, že Evan na ni nemá ten správný vliv a prostě se odstřihnout. Aby ji Cooperovo dvojče získalo, musí se hodně změnit, máte možnost přihlížet, jak se z charismatického lumpa, se kterým je legrace, stává v bezpečný přístav, který dokáže milovat hluboce a naplno.

Autorka se na tuhle část zaměřila více, a tak jsou změny hodně viditelné, ovšem někdo by mohl říct, že bylo třeba málo intimit. Na druhou stranu, Elle Kennedy nikdy nepíše vyloženě erotické romány, které by byly zaměřené pouze na erotiku. Mají hloubku, dávají možnost hrdiny poznat a prožívat s nimi jejich strasti. To, že byl tento ještě příhodně okořeněný o toxický vztah, vášeň a nezkrotnou touhu je ohromné plus, ale hlavním byl cíl, ve kterém milenci dokážou žít společně. Dokonce se do hry připlete i hodný chlapec Harrison, čtrnáctiletý Riley či pokrytecký policista, který přišel o rodinu. Zkrátka pěkné drama, protože Gen bývala vážně potížistka a přece jen to v ní pořád trochu vře.

Příjemné je, že se takřka všechny z postav dočkají svého happyendu a tím je pohádka řádně ukončená. Přesně proto takové pohádkovější náměty čteme, aby dobro vítězilo nad zlem a hrdinové se měnili k lepšímu, všechno zkrátka dobře dopadlo a bylo, jak má být. :)

Pověst potížistky lze sice číst bez předešlého prvního dílu, ale rozhodně byste přišli o spoustu odkazů na předchozí pár. Dohromady jsou stejně jako Cooper a Evan neodolatelní a můžu je jen doporučit. Užijte si svou dávku neřesti od Elle Kennedy.

Osobně se mi dokonce víc líbil Evan než Cooper. Zatímco Cooper byl takový drsnější, tak Evan naopak byl vtipálek a vždycky měl po ruce nějakou zábavnou průpovídku, nevzdával se a nebál se udělat si legraci sám ze sebe. Gen byla fajn hrdinka, které bylo snadné Evana přát. Líbivé bylo, že měl příběh zas náhled do minulosti. Stejně jako Syndrom hodné holky to prostě mělo sílu a bavilo mě to. :)