Recenze: HODNEJ KLUK (Elle Kennedy, Sarina Bowen)

Žhavá oddechovka!

„Setři si ten zděšenej ksichtík z obličeje, Krásko. Randit se mnou je jako výlet do Disneylandu. Skákala bys tři metry do vzduchu. Protože v Disneylandu se líbí každýmu.“ (Str. 146)

nakladatelství Baronet
Baronet na FB

Chci zakoupit titul Hodnej kluk!

Očekávaná chuťovka od autorky Elle Kennedy, kterou znáte především díky new adult erotické sérii Off-campus, je konečně vydána v České republice. Baronet vás horkou novinkou potěšil hned v únoru a samozřejmě se na ni čtenářky vrhají, ať už kvůli líbivé ilustraci na přebalu, lákavé anotaci či touze po vášnivém dobrodružství! Pokud hledáte žhavou oddechovku, která vás v chladném počasí rozehřeje, jste u správné knihy!

Styl psaní v ich-formě minulého času zahrnuje dva úhly pohledu. Převažují texty z pohledu hlavní hrdinky, ale Blake je jim těsně v patách. Kapitoly podle postav se samozřejmě značně liší, což je velmi dobře. Autorkám se podařilo lehce odlišit styly psaní i atmosféru, která je ale v obou případech upřímná a živelná.

Příběh začíná přípravou svatební hostiny a samotné svatby, kterou organizuje právě ústřední postava. Jess je talentovaná koordinátorka, snaží se, aby vše do puntíku sedělo a svatba je opravdu nádherná. Připravuje ji pro svého bratra, který si bere svého hokejovéh spoluhráče a jako svědek mu jde právě Blake... Ten Blake Riley, se kterým měla žhavý úlet.

Jess je zvláštní především tím, že se vlastně hledá. Mění zaměstnání a studium jako ponožky a každou chvíli se upne na něco jiného. Ví však moc dobře, že podléhat Blakeovi není dobré a tak se mu snaží všemožně vyhýbat...

Blake je fakt hodný kluk. Všestranný hokejista, který si jde za svým. Má velké srdce, které je schopné se obětovat pro své přátele a udělat pro ně maximum. Díky tomu je velmi oblíbený, ačkoliv má poněkud nevymáchanou pusu. Jeho erotické postřehy často padnou na úrodnou půdu, protože po něm ženy jdou. Aby ne, je to obří chlap s obřím egem, po kterém se dívky otáčí.

Hrdinové jsou vykreslení dostačujícím způsobem v rámci žánru new adult - erotický román. Především jsou prostě lehce neobyčejní přesně tak, jak mají být, abychom z nich byly okouzlené. Problémem je, že autorky se rozhodly zmiňovat až příliš mnoho postav, které zbytečně zahlcují děj i čtenáře. Nepotřebně rozvětvené rodiny, spousta nových jmen, ačkoliv je zmiňují, tak se s nimi v dalších kapitolách nepočítá. Tento prvek kazí dynamiku příběhu, protože se zasekáváte a hledáte různé spojitosti, které tam nejsou, snažíte si vzpomenout a přitom zbytečně.

Každá čtenářka počítá s větší či menší nadsázkou, protože k takovým knihám to zkrátka patří. Elle Kennedy s tímto prvkem umí pracovat skvěle, takže nepřehání, ale dokáže vtěsnat mezi řádky kouzlo a jiskry. Čtenářky si tak četbu rozhodně užijí a ještě pocítí to správné vzrušení a motýlky v břiše. Tady se totiž jedná o vášeň a lásku, kterou není snadné uchopit.

Elle Kennedy a Sarina Bowen se nechaly strhnout trendem, který poslední dobou většinu románů provází. To jest zakomponování homosexuálního tématu do děje. Překvapilo mě, jak moc bylo ze začátku tento námět propíraný, aniž by však odradil ty, kteří o tom číst nemusí. Vhodně sepsáno a přitom to potěší čtenářky LGBT žánru.

Láska a erotika... Na tu se v této knize každá čtenářka těší a je fakt, že je obou opravdu hojnost, takže si to pořádně užijete. Nemusíte mít obavu, opět krásně a vhodně sepsané scény. Nic, co by zavánělo vulgaritou, ta by se k příběhu opravdu nehodila.

Závěr je přesně takový, jak si ho přejete. U takových příběhů to prostě ani jinak dopadnout nemůže, protože by to zkazilo veškerý předchozí dojem na knihu. Romantické duše si přijdou na své, jak už nejspíš tušíte.

Co na knihu říká Chensie? Hodnej kluk je příjemnou oddechovkou. Už přesně nejsem cílová čtenářka, mám raději náročnější tvorbu, ale i tak se mi prostší příběh líbil, protože byl přesně tím, co jsem v dané době potřebovala. Nezahltil mi hlavu, nechal mě užít si příběh, který mě bavil a vnímat to vzrušení a emoce, které ke mně z knihy prostupovaly. Elle Kennedy není můj top, ale vždycky mě dokáže potěšit.

Komu bych knihu doporučila?
Nenáročné čtenářky si rozhodně užijí krásnou love-story. Potřebujete si vyčistit hlavu? Hodnej kluk vás dokáže upoutat a nadlehčit, pokud vás něco trápí. Stáhne vás k sobě do náruče a bude vás doslova hýčkat. Přesně o tom kniha je, tak se nechte zlákat.

Ta prostě láká hned při prvním pohledu. Cítíte se při jejím pozorování jako můra, která je vláčená ke světlu. My prostě neodoláme a to je dobře.

Zorganizování bratrovy svatby je pro Jess Canningovou největší výzvou jejího života. Černá ovce rodiny si nemůže selhání dovolit. A nikdo (absolutně nikdo!) se nesmí dozvědět o té obrovské chybě, kterou udělala o jedné slabé chvilce s ženichovým svědkem. Chybě, která se nebude opakovat. Rozhodně ne. Přestože je to ten nejrajcovnější chlap na světě.

Pro Blakea Rileyho je chystaná svatba jako dar z nebes. Jess je hlavní družička a on ženichův svědek. Tak ať hra započne. No a co, že bude muset čelit troše (no tak dobře, spoustě) vzdoru? Jen potřebuje přesvědčit jednu tvrdohlavou blondýnu, že je ve skutečnosti hodnej kluk, i když se špatnou pověstí. Naštěstí jako každý hokejista ví, že když chcete skórovat, musíte se snažit.

Jess má všeho až nad hlavu i bez jednoho hodně sexy a trochu dětinského chlapa. Začne obřad včas i navzdory tomu, že někdo opil babičku? Patří vůbec na svatbu třpytky? A nevadilo by, kdyby družička zavraždila ženichova svědka?

Žánr: Romány pro ženy, Erotické romány, New adult
Ze série: WAGs (1)
Počet stran: 320