Recenze: JAK VYCHOVAT MAMINKU (Jean Reagan)

Láskyplný a vtipný příběh za deset hvězdiček!

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Grada - Bambook

U nakladatelství Grada - Bambook vychází skvěle knihy pro děti a tentokrát nás neskutečně dojaly dvě horké novinky... Jak vychovat maminku vám s radostí nyní představím a ještě se můžete pobavit při čtení titulu Jak pohlídat dědečka, který Jean Reagan a ilustrátorka Lee Wildish stylizovaly úplně stejným báječným způsobem.

Publikace je vhodná spíše pro mladší děti (předškoláky i školáky prvního stupně základní školy), protože neobsahuje mnoho textu. Krátké pasáže jsou vytvořené v rozdílných fontech, který už na první pohled působí zábavným dojmem a podněcuje ke čtení. Nejedná se o klasické blokové vyprávění, ba naopak se texty různě kroutí a tančí, ovšem ani tak pro malé či větší čtenáře nebude problém je přečíst. Texty jsou většího písma, takže se vašim ratolestem snadno přečtou.

Celoplošné barevné ilustrace od začátku až do konce jsou neskutečně vtipné, milé a láskyplné. Pestré obrázky jsou spíše zaoblené, takže vytváří pocit hebkosti.

Samotný příběh je jednoduchý. Ústředním motivem je maminka, kterou autorka Jean Reagan líčí v těch nejsrdečnějších barvách a krásně vystihuje mateřství. Maminky přece jen mají spousty práce a tak nabádá děti, aby pomáhali a byly hodné, veselé a šťastné, protože pak jsou šťastné i maminky. Líčí zábavné okamžiky, jak nejlépe a zábavně relaxovat, jak nakupovat či jak si hrát. Je to takové nenásilné ponoukání, které pobaví nejen děti i rodiče.

Chcete dětem ukázat, jak si vychovat šťastnou a zdravou maminku? Pořiďte si tento titul. Je neskutečně srdečný a vtipný tím nejhezčím způsobem.

Co na knihu říká Chensie? Z počátku jsem měla trochu obavy o to, jakým způsobem autorka téma zpracuje, ale po otevření se na nás se synem vyvalilo množství barevných a zakulacených ilustrací (těm já dávám přednost), které působily strašně milým dojmem. Příběh samotný mě svým  způsobem dojal a líbilo se mi, jak se Mikey s dětmi ztotožňoval a pyšnil se, že některé věci pro maminku dělá a jiné podle knihy začne. Za mě je to neskutečně krásné čtení... Kniha se mi hrozně moc líbila. Něco tak miloučkého a láskyplného jsem v dlaních dlouho nedržela!

Roztomilý humor výměny rolí šitý na míru dětem i rodičům!

Vychovat šťastnou a zdravou maminku je sice zodpovědná práce, ale hlavně je to velká zábava. Jen musíte vědět, jak na to. Na maminky je totiž potřeba dohlédnout. Tato knížka vám poradí, jak se hravě zapojit do maminčina rušného dne. Jak zajistit, aby se budila s úsměvem a správně se oblékala? Jak maminku zabavit při dlouhém čekání ve frontě u pokladny, aby nezlobila? Nezapomeňte maminku naučit správně uklízet! A také je třeba zařídit, aby měla dostatek pohybu Nejlépe několikrát denně.

Skvělá kniha, která zaručeně pobaví děti i dospělé.

Nakladatelství: Bambook - Grada
Žánr: Knihy pro děti