Recenze: LEGENDA (Katy Evans)

Katy Evans opět boduje!

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Baronet

Chci zakoupit tento román

Americká spisovatelka Katy Evans se znovu pustila do psaní a k českým čtenářům prostřednictvím nakladatelství Baronet přilétají naprosto hot novinky, které mají sílu zamotat vám hlavu! Série V ringu je všem určitě dobře známá, protože na Remingtona Uragána Tatea bychom stály frontu, pokud by šlo jen o jediný jeho pohled!

Stručně vám sérii připomenu. V prvním díle V ringu jsme měly možnost poznat toho nejvíc sexy mlčenlivého zápasníka Remyho Tatea, který je obrovský jako hora a drsný jako šmirglpapír.  Ke všemu však má také citlivou povahu a Brook si s ním užila svoje - a to nejen v dobrém. Druhý díl Šance ukazuje, že vztah má své dobré i špatné stránky a oba musí bojovat za svou lásku. Následuje Remy, což je taková příjemná vsuvka. Předchozí dvě knihy se v ní totiž odehrávají, ale pouze z pohledu Remyho. Dál se už autorka odpojila od ústředního páru, ale nikoliv ze světa Undergroundu, protože na scénu románu V podsvětí přichází smrtonostný zabiják Greyson King a uzurpuje si Broočinu kamarádku Melanie pro sebe. Dalším odklonem je Ve víru rocku, kterému vévodí Broočina druhá, drzejší a šarmantnější kamarádka Pandora. Na nervy jí leze světoznámý rockový bůh MacKenn. Šestým dílem je právě Legenda, což je opravdu příhodný název, jak po přečtení a po zamyšlení nad celou sérií, poznáte. A jako třešnička na dortu nás čeká Racer... Syn Remingtona a Brook a já doufám, že nám pořádně vytře zrak!

Legenda se odehrává ze dvou úhlů pohledů. První náhled má na triku tichý, cílevědomí a touhou naplněný Maverick "Mstitel" Cage a ten druhý Broočina neteř, sympatická a stydlivá Reese Dumasová. Čtivý a dynamický styl je typický pro román pro ženy, takže si užijete spousty vzrušujících popisů, ale také emocí. Jediné, co vám může trochu vadit, je opakování až omílání některých faktů. Všechny víme, že je z něj Reese naprosto odrovnaná a samy ji plně chápeme, není tedy třeba to tak často připomínat. Ale to se dá snadno přejít a užít si pestrou a vášnivou jízdu!

Z počátku poznáváte hrdiny a i oni se příhodně poznávají. Narůstá vzrušení a touha, jiskření mezi hrdiny sálá mezi řádky a je fakt, že čím víc Mavericka poznáváte, tím víc mu držíte pěsti. Tenhle chlap má totiž koule i charakter a vůli něco dokázat. Jeho motivací je jeho otec, kterého autorka příhodně nezmiňuje. A když se řekne jeho jméno, je to šok! Ovšem pro čtenářky, které četly sérii nedávno, to až takový poplach nebude, protože to nejspíš odhadnou samy, ale stejně... to je tedy síla!

Reese Dumasová přijela k Brook a Remingtonovi proto, aby našla své nové já. Aby se vydala tou lepší cestou a začala sama sobě důvěřovat, protože má za sebou také pestrou minulost. Rozhodla se najet na zdravou výživu i pohyb a ve volném čase se věnuje rozkošnému tříletému capartovi jménem Racer. Všichni Racera zbožňují a i vy budete!

Maverick opustil svou matku, svůj domov a vydal se do Undergroudu. Ovšem jeho cesta není lehká. Jakmile trenéři pochopí, čí syn je, zabouchnou mu dveře před nosem. Nemá to lehké, ale nakonec se mu přece jen poštěstí nebo ne?

Hrdinové jsou uvěřitelní v rámci žánru. Ti, kteří tento žánr mají načtený, chápou, co to znamená. Legenda je romanticko-erotická pohádka. Jsou tam charaktery, které na ulicích prostě nepotkáte. Muži, kteří sexappealem doslova jiskří. Ženy, které jsou krásné, a neuvědomují si to. Kdekdo by nad tím ohrnul nos, ale cílová čtenářka čte tento příběh právě za tímto účelem. Chce si užit něco nereálného, něco tak vášnivého, že má pocit, že jí kniha může vzplanout v dlaních. A to autorka splnila do posledního puntíku. Jestli chcete platonickou lásku, stačí jen otevřít. Maverick na vás čeká s otevřenou náručí.

Dějová linie je jednoduchá, ačkoliv Katy Evans šla do sebe a snaží se o hlubší dojem. Její dřívější knihy byly o něco prostší, ale v tomto případě jsou náměty i emoce, nad kterými se dá zamyslet a které jsou i vhodně zobrazené. Kupříkladu téma alkoholismus, zápasy, pomsta, atd. Reálné zvraty se snažila přirozeně zapasovat do příběhu a ve většině případech se jí to podařilo. Je skvělé, jak hází hrdinům klacky pod nohy a oni je musí překonávat, protože přesně v tom je ten největší půvab. Postupná a lákavá hra na kočku a myš... Pocit, že musí bojovat a oni také bojují, skoro až do posledního dechu. Mavericka totiž čeká ten největší boj ze všech. Zvládne ho?

V závěru knihy má autorka takový dojemný doslov, ve kterém sama říká, že netušila, jak to všechno vlastně dopadne. Kdo vyhraje. O to působivější čtení si pro vás připravila, protože stejně jako hrdinové jste na vážkách. V doslovu také zmiňuje, jakým způsobem pokračují vztahy hrdinů z předešlých knih, což je naprosto skvělé!

Samozřejmě se setkáváte znovu se svými oblíbenými hrdiny - Brook a Remingtonenm, dokonce i členy jeho týmu. Mají své vlastní scény a vhodně doplňují děj. Nic totiž není jednoduché ani pro jednu stranu.

V rámci milostné romance se dočkáte nejen emocí a zamilovanosti, ale také intimností. Chvíli si na ně budete muset počkat, protože hrdinové k sobě teprve hledají cestu, ale o to šťavnatější požitek jim to přinese. Scény jsou opravdu vzrušující a snadno chápete, proč Reese s takovou oddaností podléhá a touží.

Závěr je opravdu třešničkou na dortu. Jedná se o boj, ke kterému jako by spěla celá série. Některé čtenářky nejspíš budou ty nejpodstatnější části číst se zatajeným dechem, protože mají opravdu grády. Nejen brutalita a adrenalin na vás doléhá, hrdinové v příběhu nechávají srdce a vy to moc dobře vnímáte. Na závěr nechybí ani tečka aneb jakpak to asi dopadlo?

Máte v oblibě romantické romány pro ženy? Četli jste předchozí díly a líbily se vám? Nač ještě čekáte?! Okamžitě si Legendu přečtěte, protože tahle super oddechovka je jako úder na solar. Zamilujete si ji!

Co na titul říká Chensie? Přiznám se, že z prvních dílů jsem byla zklamaná, jelikož jsem k nim přistupovala s jiným očekáváním. Když jsem je četla znovu, už jsem je četla se správným přesvědčením a teprve pak se mi zalíbily. Podstatné je, že V ringu/Real je prostě oddechová romantická četba s erotickými prvky. I když se to nabízí, nehledejte v příběhu psychologii. Byly byste zklamané. Berte to tak, jak to je. Prostě láska jako na dlani, která vám dá důvod ke krásnému snění. Zamilujete si ji. U dalších dílů už jsem přesně věděla, jak reagovat a i díky tomu se staly mými oblíbenými. U Legendy už jsem si byla jistá a nepřekvapilo mě, že si mě Maverick omotal kolem prstu. Až na to nadbytečné omílání zřejmých faktů, se mi román vryl pod kůži a donutil mě na chvíli zapomenout na realitu. A to při téhle četbě jde. Skvělý příběh, opět bude patřit mezi mé oblíbence. A jelikož se v tomto románu objevil tříletý rozkošný Racer, o to víc se těším na pokračování s ním, které vyjde. Jsem zvědavá, jakým způsobem ten prcek dospěl a co nám nabídne. Co se týče Mavericka a Remingtona jako knižních hrdinů... Ehm, nemůžu si vybrat. Beru oba dva! Jsou perfektní. :)))

Maverick „Mstitel“ Cage chce dosáhnout na vrchol a stát se legendou ringu. Svoji identitu pečlivě tají a mezi bojovníky je známý jako nový hráč s touhou po pomstě a zlověstným tetováním na zádech. Chce si vyrovnat osobní skóre s jedničkou Undergroundu, jediným a jedinečným Remingtonem „Uragánem“ Tatem.
Když se Maverick seznámí s mladou dívkou, zajiskří to mezi nimi. Reese Dumasová je sestřenice Remingtonovy manželky, měla by tedy fandit jeho protivníkovi a držet se od Mavericka dál.
Maverick je však odhodlaný bojovat o ženu, kterou miluje, i s monstry ve vlastní mysli. Oči celého světa se upírají jen na ně a vítěz vejde do historie jako největší bojovník ze všech. Jako legenda.

Ze série: V ringu 6.