Recenze: NEMILOSRDNÝ KRÁL (Meghan March)

První díl vzrušující a vášnivé mafiánské trilogie

Americká spisovatelka Meghan March je pro nás zatím neznámá autorka, která v ČR debutuje prvním dílem trilogie Mount s názvem Nemilosrdný král. Nakladatelství Baronet má v plánu v tomto pololetí celou trilogii vydat, máme se nač těšit! Knihy si budete moci zakoupit za skvělou cenu v předprodeji, ale už teď jsou k prodeji jiné lákavé tituly. ,)

Vypravování v ich-formě se odehrává především z úhlu pohledu ústřední protagonistky, ale objeví se také náhled na postavu Lachlana Mounta. Vyprávění je dynamické, žhavé, velmi vzrušující s ohledem na námět. Jedná se tedy o typický erotický román z temnějšího prostředí mafie, které není tolik zobrazené, a spíš působí uhlazenějším a nebezpečným dojmem, takže i citlivé čtenářky si s klidem atmosféru vychutnají.

Sebejistá, svéhlavá a nepoddajná workoholička Keira Kilgoreová tak trochu postrádá pud sebezáchovy, když se nebojí odvážně čelit a provokovat nemilosrdného krále z podsvětí. Občas má až přílišně ostrý jazýček a poslouchat na slovo, to už jí opravdu nejde. Tahle ohnivá ženská si prostě před nikým jen tak na zadek nesedne, snad proto má taky elán a vede otcovu firmu, která vyrábí věhlasnou whiskey. Její kamarádka Magnolie jí říká Ke-Ke, což se k ní ale vůbec nehodí, protože Keira je nejen nádherná, ale opravdu odvážná.

Lachlan Mount je okouzlující, temnotou opředený chlapík, který se dokáže chovat jako gentleman, šílenec a prevít v jednom. Jde mu jen o to, aby před ním Keira dobrovolně roztáhla nohy a taky se snaží všelijak svého cíle dostát. Už ji má v hrsti, jelikož její zesnulý manžel, se kterým se chtěla rozvést, nadělal dluhy, které nyní ona musí splatit...

Prim tedy hraje erotika a vášeň ústředních hrdinů. Autorka zapracovala do intimních scén i dominanci, použití různých hraček a hlavně žhavou vášeň. Erotických scén je dost, ale přesto čtenáře tohoto žánru nezahltí.

Hrdinové jsou sice chodící klišé a nijak příliš nepřekvapí, ale proč si nepočíst o silné ženě a muži, které společně váže vzrušení a touha? Opravdu je to k sobě táhne jako dva magnety a jen jeden má odvahu si to přiznat. S ohledem na upozaděný svět mafie vás čeká opravdu žhavý a bouřlivý románek uprostřed oka hurikánu. A k tomu všemu se objevují na scéně také tajemství. Keira poznává podle vzkazu to, co by nikdy nepředpokládala a co se týče závěru, tak ten je tedy velmi, velmi překvapující a také zneklidňující. To si nejedna čtenářka velmi ráda počká na pokračování. Už aby bylo!

Meghan March sepsala erotickou jednohubku, která je oddechovkou na jeden či dva dny a snadno vás vtáhne do světa sexu a touhy. Příliš se toho neřeší, převážně jde o vztah a Keiřinu lásku k otcově firmě, kterou se snaží za každou cenu udržet nad vodou, i když ji potápí dluhy. Doporučuju nenáročným čtenářkám, které chtějí hot oddechovku na zahřátí nejen v zimním počasí!

Co na titul říká Chensie? Hrdinové mě bavili, ačkoliv jsou to prototypy erotické scény a ničím nevyčnívají. Keira mi sice lezla na nervy, protože neměla žádný pud sebezáchovy a bylo mi jasné, že ve skutečném světě, kdyby se takhle chovala v takovém nebezpečném prostředí, by už bylo po ní, ale proč nepodlehnout zpestření. Zklamalo mě, že kulisy nebyly lépe vykreslené. Co se týče mafie, tak to doporučuju Tijan, která si mě získala a fakt mi předvedla mafiánský zážitek, na který nezapomenu!

New Orleans patří mně.

Neznáte moje jméno, ale ovládám všechno, co vidíte – a taky všechno, co nevidíte.

Můj vliv nezná hranic a mé požadavky jsou vždy splněny.