Recenze: LOV (Elle Kennedy)

Nová hokejová sezóna začíná!

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Baronet.

Elle Kennedy se vrací a s ní rázně vjíždí na českou literární scénu pod jménem Baronetu i nová generace divokých, vtipných a neodolatelných hokejistů! Nemusíte být hokejovou fanynkou, abys jim podlehla. Prostě stačí číst a nechat se vlákat do vášnivé romance, pro kterou zahoříš.

Chybí ti tetralogie Off-campus? Nakladatelství Baronet má pro vás lék v podobě nového cyklu s názvem Briar U. První díl Lov nedávno vyšel a nejen fanynky Off-campus příjemně překvapí!

Styl psaní je stále báječně příhodným vyprávěním new adult v ich-formě ze dvou úhlů pohledů hlavních postav. Dynamický a čtivý příběh je plný akce, zvratů i touhy, kterou nepocítí jen hrdinové.

Jste-li fanynky série Off-campus jako já, hned na začátku se budete šťastně usmívat. Poznáváte totiž, že ústřední protagonistkou knihy není nikdo jiný než Summer Di-Laurentis. Je vám to příjmení povědomé? Rozhodně je, protože její bratr je kdysi všemi ženami uspokojovaný Dean Di-Laurentis. Největší sukničkář celého čtyřlístku! A setkáváte se znovu nejen s Deanem, ale také s dalšími svými oblíbenými hrdiny!

Půdu pro cyklus Briar U si totiž autorka připravovala už v době, kdy dokončovala Off-campus. Pamatujete si na hokejové nováčky, se kterými se Garrett a jeho přátelé na ledě stýkali? Tak právě s těmi budete prožívat nová a neotřelá hokejová dobrodružství! Nevím, jak vy, ale na mě to působilo velmi domáckým, přívětivým a neodolatelným dojmem, protože mě osud hokejových miláčků zajímá stále.

Summer má něco po svém bratrovi. Je stejně tvrdohlavá a neodolatelná jako on. Když si něco (nebo někoho) vezme do hlavy, dává svůj zájem najevo a nebo naopak svou zlost. Ten kluk by musel být slepý, aby neviděl, že je do něj Summer zamilovaná, jenže... Summer má ADHD a věnuje se módě, to ale neznamená, že je snad hloupá nebo povrchní. Ti, kteří si to o ní myslí, ještě budou valit oči, co tahle holka dokáže!

Fitzy neboli Colin Fitzgerald ctí zásady přátelství s Deanem a za žádnou cenu to nechce podělat, i když Summer ho přitahuje a láká. Ví, že je to hodná holka, která se dovede dostat do nesnází, ale nesmí jí podlehnout. A to i v případě, že se náhle stává jeho spolubydlícím...

Romance spisovatelky Elle Kennedy jsou prostě potěšením pro všechny romantické čtenářky. Nabízí tolik možností, jak se platonicky zamilovat a nechat svou mysl snít o smyslných hokejistech. Příjemné je, že nic není jen tak. Vše má svůj důvod a ty zvraty si prostě zamilujete. Drama, které vás spoutá a nepustí. Není divu, že tuhle oddechovku plnou tužeb, vášně a hokejového nadšení zhltnete za chvíli.

Jak jste poznali už v Off-campus, autorka se drží svého systému vztahů a rozbušek, ale neubírá se nevhodnými směry. Nezavádí témata, která by působila teatrálně a snaží se hrát především na upřímnost. Navozuje příběh, který zná a umí jej prodat. Jiskrné erotické scény nejsou těmi nejpodstatnějšími prvky, těmi jsou dle mého právě emoce a cesta ke sladkému, i když očekávanému a nesnadnému cíli.

Jestli jste si během čtení nerda Fitze nezamilovaly, tak je asi něco špatně. Tomuhle klukovi rozhodně budete viset na rtech od začátku až do konce a závidět Summer, že má možnost trávit čas s takovým milým a vzrušujícím hokejistou. Samozřejmě si užijete scény nejen v posteli, ale i na ledě a jelikož Summer ví, jak se chovat ve vyšší společnosti, tak dokáže udělat i nejedno drama tam, kde by Fitzy chtěl zabodovat. Zkrátka, než se dočkáte zářivého konce, čeká vás ještě mnoho zvratů, které vás rozohní.

Román nelze nedoporučit. Pokud jste si zamilovali Off-campus, Briar U budete zbožňovat úplně stejně. Lov jen dává najevo, že autorka se vyvíjí a zlepšuje a přitom zůstává svá a dokáže vás svými tituly skutečně pohladit.

Co na Lov říká Chensie? Oddechové romance jsou potřeba. Jakmile se jedná o tituly Elle Kennedy nelze sáhnout vedle. Je to báječná autorka, která ví, jak psát, abych měla inspiraci ke snění. Hokejisty jsem si zamilovala už v době, kdy se objevovali v Off-campus, takže čtení pro mě bylo jako by mě vítali mezi sebou. Hrozně rychle mi příběh utekl, moc mě bavil a nedokázala jsem se odtrhnout. Přišel v té nejvhodnější době a já jsem byla v sedmém nebi. Co dodat, Elle Kennedy opět boduje! Zamilujte se,protože to stojí za to.

Říká se, že protiklady se přitahují. A nejspíš to je pravda, protože neexistuje žádný logický důvod, proč by mě měl přitahovat právě Colin Fitzgerald. Obvykle totiž neletím na potetované hokejisty, kteří si libují ve videohrách a jsou přesvědčení, že jsem povrchní a přelétavá.

Jeho názor na mě mu vynesl první černý puntík.

Nepomáhá ani fakt, že se kamarádí s mým bratrem.

A jeho nejlepší kamarád se do mě zamiloval.

Jo, a zmínila jsem se, že jsme spolubydlící?

Na tom ovšem nejspíš nezáleží. Fitzy dal jasně najevo, že o mě nemá zájem, přestože to mezi námi jiskří tak, že by z toho náš dům lehl popelem. Nejsem holka, která by kluky lovila, a nehodlám s tím začínat. Mám dost práce s novou školou, úlisným profesorem a před sebou nejistou budoucnost. Takže až si můj sexy mlčenlivý spolubydlící uvědomí, o co přichází, ví, kde mě najde.

Žánr: New adult
Ze série:Briar U
Počet stran: 387