Recenze: VĚŘIT ZNOVU (Mona Kasten)

Nová new adult romance Mony Kasten nezklame!

Za recenzní výtisk děkuji Knihy Dobrovský

U Knihy Dobrovský pod značkou Omega vyšlo dlouho očekávané new adult autorky Mony Kasten. Prvním díl, velmi úspěšný román, Začít znovu (recenze) romantické trilogie pro dospívající vyšel v roce 2018. Neobvyklý název skrývá opravdu krásný romantický příběh se zajímavou zápletkou a hlubší myšlenkou. To samé očekáváte i od tohoto románu. Co tedy nabízí?

V ich-formě zažívá své dobrodružství Dawn, kamarádka Allie, která bude všem čtenářkám hned bližší, jelikož její koníček je prostě skvělý. Ač jste se s ní setkali už v prvním díle, tohle bylo tajemství, jež nechtěla dávat před nikým najevo. Píše totiž erotické příběhy, které uveřejňuje pod pseudonymem. Nikomu se s tím nesvěřuje, pouze její tatínek, se kterým zůstala sama, ví, že se věnuje psaní. Také psaní studuje a jednou by si přála být spisovatelkou. Má dobře našlápnuto, jediné, co jí v životě chybí, je láska. Na vztah už nemá náladu a nervy, protože bývalý přítel jí zlomil srdce. Ovšem se Spencerem do sebe stále ryjí a není to jen takové to nevinné došťuchování.

Sám Spencer působí jako hyperaktivní, zábavný a milý chlapík, na kterého se můžete spolehnout. Jenže i on má v sobě něco, co ovlivňuje jeho život a ničí ho. K tomu si však budete muset dojít spolu s ústřední hrdinkou a objevit tak skutečného Spence, do kterého je radost se zamilovat.

Reální hrdinové jsou zábavní, uvěřitelní a zobrazují vám nejen onu romantickou linii, ale také své životy. Díky tomu je dějová linie méně dynamičtější, zkrátka oddechovka, při které můžete nerušeně odpočívat a snít o princi na bílém koni.

Může vás zaskočit, že příběh není tak silně dynamický, ale spíše se poklidně rozvíjí, což je rozhodně výborné, pokud máte zájem o oddechový příběh, který vám pomůže relaxovat. Ne, že by se nic nedělo, ale autorka vám zprostředkovala náhled na životy hrdinů a to velmi autentickým a zajímavým způsobem. Pomalejší přístup, při kterém to i přesto jiskří, a na povrch vychází tajemství, není v tomto případě na škodu. Pozvolný příběh měl i první díl a ten se vám jistě zalíbil.

Rozhodně se vyplatí dočíst příběh až do konce, protože nabízí opět hlubší a poněkud trýznivou myšlenku, možnost zamyšlení a především samozřejmě sladkou a něžnou romanci, která má sílu se vás dotknout. Co se týče vztahu Allie a Kadena, tak i ten se samozřejmě rozvíjí a vyvíjí, ale do toho všechno nastupuje třetí pár. Jedná se o Dawninu kamarádku, která je tak trochu živel. Podle všeho se jich bude týkat třetí díl této báječné série a my se máme nač těšit!

Líbil se vám první díl? Máte v oblibě new adultky? Pak si milostný románek Spencera a Dawn nesmíte nechat ujít!

Co na titul říká Chensie? Moc jsem se na knihu těšila, ale za mě nepřekonala první díl. Zřejmě mi hrdinové ze Znovu začít přišli více zajímaví, ačkoliv pro Spence budu mít vždycky slabost. Zřejmě jsem měla náladu na dynamičtější čtivo, ačkoliv i tady se stále něco příhodného dělo a bavilo mě to. Za mě autorka rozhodně psát umí.

Ona se vzdala lásky. On se ale nikdy nevzdá jí.

Ve chvíli, kdy Dawn potká Spencera, ví, že je ztracená.
Spencer je sexy, vtipný a okouzlující – zkrátka její typ. Přesněji, byl by její typ, kdyby se Dawn nerozhodla držet se dál od všech kluků a pochybných vztahů.