Recenze: PANDA FANDA (Monika Nikodemová)

Zábavné dobrodružství malé pandy!

Za recenzní výtisk děkuju nakladatelství Grada

Česká spisovatelka Monika Nikodemová není na české literární scéně žádným nováčkem. Knih pro děti již napsala několik a nejnovějším počinem je právě Panda Fanda, který vyšel u nakladatelství Grada - Bambook

Titul dotvářejí krásné, barevné a autentické ilustrace ilustrátorky Veroniky Balcarové. Jsou vhodným doplňkem k příběhu, snadno jej dětem představují a zvířata v podání této ilustrátorky působí velmi vřelým a veselým dojmem, což děti rozhodně nadchne. Celá publikace tak získává přívětivou atmosféru, která k přečtení jen pohání.

Styl psaní v er-formě je jednoduchý, dynamický a čtivý. Zobrazuje krátké, obvykle na stránku až maximálně na dvě strany, příběhy, které se týkají různých témat, ale v hlavní roli je vždy panda Fanda. Fanda je už skoro velký kluk a stále se snaží držet u své maminky, občas se ale pozapomene a vydá se na dobrodružství, které naštěstí vždy dopadne dobře a přinese mu spousty zábavných a jedinečných zážitků!

A tak se Fanda po krátkém úvodu odpojí od maminky, která se o svého chlapečka trochu obává, jak je u matek zvykem, ale vše dobře dopadne. Na téhle dobrodružné cestě, kdy se vydává do světa, ho potká spousty zajímavostí. Potkává robota a vydává se s ním do vesmíru. Když ho omrzí být kosmonautem, vrátí se akorát, aby si užil her a vaše ratolesti všechnu tu zábavu snadno prožijí s ním.

Kniha je vhodná pro předškolní i školní děti, které už sami umí číst. Písmo je dostatečně velké, font jednoduchý, takže se jim bude dobře číst. A věřím, že pokud stejně jako já budete knihu předčítat mladším dětem, budete se bavit stejně jako oni. :)

Velké pandí dobrodružství právě začíná! V bambusovém lese žije se svou rodinou malý pandí rošťák Fanda. Je to moc chytrý a veselý kluk, má rád nové věci a miluje dobrodružství. Ve škole bojových umění se pod vedením zkušeného Mistra učí základům kung-fu a patří k nejlepším žákům. Jednoho dne se Fanda rozhodne opustit svoji rodinu a vydá se na dalekou cestu. S kamarádem robotem Adamem se proletí vesmírem, přistanou na Venuši a dokonce se zúčastní i Lesních olympijských her. Vydejte se s pandou Fandou do světa fantazie!

Nakladatelství: Bambook

Žánr: Pohádky pro děti

Počet stran: 96