Recenze: TY NEJSI MOJE SPŘÍZNĚNÁ DUŠE (Ilsa Madden-Mills)

Volné pokračování vášnivé a zábavné romance

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Baronet

Americká spisovatelka Ilsa Madden-Mills debutovala v České republice románem Ty nejsi můj Romeo, na který volně navazuje Ty nejsi spřízněná duše. Prakticky se setkáváme s hrdiny, kteří se objevili v předešlém díle a tak doporučuju přečíst si oba díly. Tento počin se dotýká Giselle, která v předchozím románu byla představena jako sestra ústřední hrdinky Eleny. Možná si vaše sympatie nezískala tolik, ale tentokrát máme možnost vidět její příběh.

Vypravování se odehrává v ich-formě z úhlu pohledu Giselle a Devona. Styl psaní je velmi příjemný, čtivý a s podtextem vtipu. Tempo se mění, ale stále je dynamické, nikde nestagnuje a vese vás na romantické vlně až do samého závěru. Hrdinové odhalují své myšlenky, pocity, názory a autorka kulantně představuje prostředí, aniž by vás znudila popisy.

Giselle si možná představujete jako chladnou krásku, která přebrala své sestře milence. Ale ani to se nepovedlo. Preston se ukázal jako naprosto nevhodný muž, jak pro Elenu, tak i pro Giselle. Je jen dobře, že od toho křiváka dala ruce pryč, ale co teď, když je sama? Každý už ji má zaškatulkovanou, přitom je to veselá a vtipná žena, která si občas zažije nepříjemný den či užije trapasů, ale nebojí se jim postavit.

Oproti tomu Devon je dříč, který tvrdě maká na své kariéře profesionálního hráče amerického fotbalu. Jenže tenhle nezištný gentleman se zakoukal do Giselle a poznává, že nejlépe by jí bylo s ním...

Mezi hrdiny panuje vzrušující napětí a stejně jako v předešlém dílu, tak i tu je hlavní složkou humor. Giselle je sice úplně jiná, než její sestra, poklidnější, ale o to přívětivěji na čtenáře může působit, pokud nemáte v oblibě okázalé tipy jako byla Elena. Na rozdíl od Eleny je Giselle upjatá a sešněrovaná, ale Devon ji dokáže vytáhnout z její ulity...

Jak je zvykem, i tentokrát se autorka zajímá o závažnější témata. Tím prvním je zřejmě nesnadné nalezení prostorů k bydlení, což je aktuální téma. Dále také zdravotní obtíže či touha po studiu v prestižním CERNu. Mezi humorné situace patři ty, ve kterých Devon žárlí na rande, na které se Giselle chystá... A on jí přitom pomáhá.

Těšíte se na milostnou linii? Tak to rozhodně můžete. Není to však hned tak divoké jako kupříkladu s Elenou a Jackem, jelikož Giselle je panna. Neuvěřitelné, že? Ano, tento prvek bude mnohým čtenářkám připadat méně přitažlivý a uvěřitelný, ale i přesto nebo snad právě proto má děj své kouzlo. Devon a Gisella prožijí vášnivý románek, můžete se těšit, jen si budete muset chvíli počkat a to se vyplatí. Skvělé je jejich seznamování, je to jako vábivá předehra, ve které se poznávají a řeší své vlastní problémy.

Samozřejmě se setkíváte i s hrdiny z předešlých dílů. Od Aidena z Alabamy až po Myrtle. Dozvídáte se střípky informací o svatbě Jacka a Eleny, ale také o jejich životě, což je jen dobře, pokud jste si je oblíbili stejně jako já. I tahle romantická pohádka o sexy sportovci a na první pohled chladné dívce má svůj epilog, který stejně jako v předešlém díle se zaměřuje na děj o pá let později.

Tahle romantická oddechovka je příjemným zpestřením. Věřím, že se mnohým zalíbí stejně jako mně a budou okouzleni charismatickým Devonem. Mně osobně třeba Giselle nebyla tolik sympatická jako Elena a její panenství mi přišlo zbytečně účelové, ale i přesto jsem si dílo užila a mohu doporučit.

Bestsellerová autorka Ilsa Madden-Mills přichází s chytrou a sexy moderní romancí o atraktivním profesionálním hráči amerického fotbalu a dívce, o níž si přísahal, že se jí nikdy ani nedotkne.

Když srdceryvně nevinná Giselle Rileyová přichází do mého střešního bytu, protože nemá kde bydlet, vypukne chaos.

Uvědomuju si, že jsem ji neměl zvát k sobě domů, ale je jasné, že potřebuje mou pomoc – nejen s hledáním místa, kde by mohla složit tu svoji krásnou blonďatou hlavičku, ale taky při hledání opravdové lásky. S těmi šílenci, které balí na internetu, se jí to totiž nikdy nemůže podařit.

Jen škoda, že ona je čtyřiadvacetiletá panna a já profesionální hráč se špatnou pověstí. Vůbec se k sobě nehodíme – takže jsme jen přátelé.

Dobrovolně jí dělám dohazovače, bez ohledu na to, jak moc žárlím, když jí dělám křena na rande.

Věřím, že se dokážu ovládat. V žádném případě nepodlehnu svým snům, které mi našeptávají, že přesně po takové dívce toužím.