Recenze: MANAŽER (Kristen Callihan)

Série ze světa rockových hvězd pokračuje!

Kristen Calihan, pro české čtenáře spíše neznámá spisovatelka, která loni debutovala prvním dílem Idol ze série VIP. Na zahraniční scéně to však není žádná debutantka a na svém kontě má pěknou řádku romantických knih a dokonce i z žánru fantasy. Dočkáme se i překladů jejích paranormálních románů? Těch je na české scéně spíše méně, než běžných romantických knih a tak by většina z nás byla, věřím, pro.

VIP je začínající série ve stylu Stage Dive, což je série americké spisovatelky Kylie Scott, kterou už u nakladatelství Baronet nejspíš celou nezakoupíte, ale snad někde k dispozici tištěné díly budou. Pokud jste si zamilovali Stage Dive, tak VIP je v podobném, možná o něco méně kontroverzním, ale o to více dospěláckém módu. Vypravování v ich-formě, jak je zvykem, se odehrává ze dvou úhlů pohledů ústředních hrdinů. Jejich myšlenky, emoce i sny máte jako na dlani a autorka má povedené popisy děje i prostředí. Překlad se povedl, je plynulý a příjemně čtivý.

Manažer volně navazuje na titul Idol (recenze), který jsem vám již představovala. Setkáváte se s oblíbenými hrdiny a tentokrát máte možnost nahlédnout z jiného úhlu pohledu na manažera skupiny, Scottieho. Ten nám byl představen jako chladný, uštěpačný a silně cílevědomý muž, který by se pro skupinu Kill John rozkrájel. V této knize máte možnost ho poznat skutečně hodně a věřím, že budete příjemně překvapení. Nejspíš by nikdo nepředpokládal, že nádherný Gabriel Scott má své slabé stránky, ale je to tak...

Nacházíte je právě díky fotoreportérce Sophii, kterou si Scottieho kolegyně a naše drahá známá, objednala a nabídla jí pracovní místo. Je vám Sophie povědomá? Hrála hlavní roli, když Jax skončil v bezvědomí a ona prodala fotografie bulváru, Martin jí za ně královsky zaplatil. Sophii tíží svědomí a zdá se, že to není taková novinářská hyena, za jakou ji svět má. Nebo je? Nicméně i Martin bude brzy ve hře, jen si počkejte.

První tři kapitoly se odehrávají v letadle, kde se tito dva báječní a charismatičtí hrdinové poštuchují a hašteří. A tak to pokračuje i ve chvílích, kdy pro Scottieho a jeho kapelu začne Sophie pracovat. Poznává tak showbussines a život rockových hvězd z jiné strany, vidí, jak moc mohou lidé být zákeřní a jak silné jsou vazby mezi členy kapely.

Milostná linie je pěkně vášnivá a vzrušující. Prim hraje milostné hašteření, tak nějak ve stylu hate-love, která má náboj. Díky umně sepsanému prostředí a pozadí milostné zápletky kniha nepostrádá tempo. Nejednu čtenářku zaujme vykreslené vztahy mezi hrdiny, nástin rockového prostředí i práce fotoreportérky. Mnoho témat je zdařile a šikovně zahrnuto do zajímavého příběhu o lásce, který by jinak mohl připadat někomu snad i ohraný. Ale naštěstí tu máme charaktery, které se autorce podařilo vystihnout stejně jako v prvním románu a tak vás čeká velkolepé dobrodružství, ve kterém dokonce vychází najevo informace, které byste nečekaly. Někteří budou překvapení, jak se kdysi hledělo na jistou scénu a ejhle, autorka ji velmi uvěřitelně ukázala ve zcela novém světle.

Manažer, s ohledem na možnosti předvést povinnosti a radosti tohoto povolání a stejně tak fotoreportérky, mi přišel ještě zajímavější než předešlý díl o rockové hvězdě. Stejně jako v prvním románu je počin okořeněný nejen o romanci, ale také závažnější témata a humor, takže se při čtení rozhodně nudit nebudete.

Jelikož je vážně potřeba znát děj knihy Idol, tak bych Manažera doporučila všem, kteří si VIP zamilovali. A pokud jste sérii ještě nečetli, určitě neváhejte. Kvalitní romance z rockového prostředí má opravdu hodně, co nabídnout. Užijte si čtení!

Když jsem se dozvěděla, že mě letecká společnost přesunula do první třídy, nemohla jsem uvěřit, jaké se na mě usmálo štěstí. A pak se vedle mě posadil on. Gabriel Scott, sexy parchant chladný jako led. Je manažerem nejslavnější rockové kapely na světě Kill John, legenda ve svém oboru a arogantní chlap, který na mě pohlíží spatra.

Myslela jsem, že mu dám během našeho letu co proto, vůbec jsem však nečekala, že se mi zalíbí. Nečekala jsem, že po něm zatoužím. Nejvíc mě však překvapilo, že i on chce mě. Jen ne tak, jak bych čekala.

Pokud jeho nabídku přijmu, nejspíš se zamiluju do muže, s kterým mě žádná budoucnost nečeká. Chci mu na to ale kývnout. Protože skutečný muž, jenž se skrývá pod dokonalým oblekem a ledovou maskou, je možná to nejlepší, co mě v životě potkalo. Dokážu ale rozpustit led, který svírá jeho srdce?

Ze série: VIP (2.)

Počet stran: 376