Recenze: ČEKAT NA SLUNCE (Kristy a Becca Ritchie)

Vzrušující a dramatická romance!

Máme tu pokračování série Calloway Sisters! Podle oficiálních stránek má duo amerických spisovatelek na svém kontě pořádnou řádku romantických knih, tak doufejme, že se jich u nakladatelství Baronet ještě dočkáme, jelikož Políbit nebe byla pěkně originální romance! A jelikož se týká tří sester, které jsou zajímavými osobnostmi a našli si velmi působivé protějšky, máme se nač těšit i v tomto druhém románu.

Zatímco Políbit nebe nás seznámilo s navenek upjatou a prudérní Rose, která udržovala prazvláštní vztah s Connorem Cobaltem, tak v této knize se autorky zaměřily na dvojici Ryke Meadows a nejmladší ze sester Callowayových, Daisy. Rose a Connor měli vztah tvrdší a údernější, v pozadí se natáčela reality show a postavy nám své přednosti a mínusy teprve představovali. Nyní už je známe skrz na skrz a i přesto nás dovedou překvapit.

Již osmnáctiletá Daisy se konečně osvobodila od matky, ale to neznamená, že se její život nějak výrazně zlepšil. Po boku má Ryka, svého nejlepšího přítele, který ji hlídá ve dne v noci. Doslova, jelikož Daisy má své těžké chvíle. Ale i přesto se sama vydá v rámci modelingu do Paříže, takže máte z první ruky i nástin toho, co se v modelingových společnostech děje za oponou. Díky Rykovi budete zas chytřejší, co se týče horolezectví.

Ryke je milovník žen a hanlivých slov. Spisovatelky vám ho z počátku v jedné kapitole přibližují i formou náhledu do minulosti, kde pochopíte, odkud pochází jeho vnitřní spor a jak těžké pro něj některé situace jsou a byly. Se svým otcem má velmi komplikovaný vztah, stejně tak s matkou, ale svého bratra od jisté doby zbožňuje a snaží se ho hlídat stejně jako Daisy. Ani za nic mu nechce ublížit, ale co když Daisy ho vážně potřebuje a on potřebuje ji?

Samozřejmě se můžete těšit i na žhavé milostné scény, ke kterým vede spletitá cesta, obohacená o psychologii a dramatické prvky, kterých je teda požehnaně! Tohle je opravdu dramatické dobrodružství, které se zabývá především mezilidskými vztahy, ale poukazuje i na úzkosti či problémy se spánkem. Rozhodně vzrušující čtení pro náročné i nenáročné čtenářky, které touží po odkrývání lidskosti až na dřeň v některých chvílích v rámci žánru a někdy i o něco dál.

Oblíbili jste si Rose a Conora a taktéž i Lorena a Lil? Tak se na ně opět můžete těšit, i když v popředí jsou Ryke a Daisy, zas vám o sobě něco poví i vedlejší charaktery, které se drží předešlého scénáře, což je jen a jen dobře a navíc je to známkou kvality. Můžete se těšit na kousavé rozhovory v rámci party, dojemné dialogy plné lásky či přátelství.

Čekat na slunce je sice obvyklejšího námětu než první román, ale i přesto nabízí silný náhled na mezilidské vztahy a velké drama s láskou v hlavní roli. Rozhodně mohu doporučit oba díly! Jedná se o kvalitní romance se vším všudy, které na rozdíl od ostatních nabízí hodnotnější psychologii postav a spletitosti s ní spojené.

Co na titul říká Chensie? Byla jsem hodně zvědavá na životní příběh Ryka a Daisy a nezklamalo mě to. Navíc jsem se těšila i na všechny ostatní. Bylo zábavné se s nimi opět setkat a vidět, jak pokračují jejich životy a že všichni drží stále pospolu, i když je mezi nimi občasná rivalita. Fakt jsem si tuhle sérii zamilovala a to především díky originálním a velmi propracovaným postavám a jejich dramatům.

Pětadvacetiletý Ryke Meadows ví, že je těžké ho milovat. S miliardovým majetkem, pověstí horolezecké hvězdy a drsnou osobností je ztělesněním typu sympatického parchanta. Nežije však proto, aby si dělal přátele. Nebo nepřátele. Chce si jen v klidu a bez jakýchkoli problémů vyšplhat sólo a bez jištění na tři nejnáročnější hory v Yosemitském národním parku.

A pak mu z Paříže zavolá rozrušená dívka – dívka, kterou nikdy nesměl mít.

Daisy Callowayové je osmnáct. Konečně. S nově nabytou nezávislostí může dát sbohem matce, která ji jen dusí, a pokračovat v rozjeté modelingové kariéře. Příští zastávka: Paříž. Módní týden začne ve velkém stylu a Daisy objeví i odvrácenou tvář módního průmyslu, přesto chce rodině dokázat, že se o sebe zvládne postarat sama. Když se jí však všechno vymkne z rukou, zavolá jedinému člověku, jemuž plně věří. Rykeovi.

Žánr: Romance

Ze série: Calloway Sisters 2.

Počet stran: 566