Recenze: HNĚV KEJKLÍŘE (Amo Jones)

Zvrácená show jen pro otrlé pokračuje!

Nejnovější počin série Půlnoční běsnění, která vše odstartovala prvním dílem Chaos v míru a nastavila laťku pro fanoušky této velmi netradiční, novozélandské spisovatelky pěkně vysoko! Druhý díl Hněv kejklíře nás opět přivádí do pevného sevření drápů Delilah, která dohlíží na pořádnou show... a že i tentokrát to bude představení, o jakém se vám ani nesnilo!

Amo Jones má příběhy, které ne každý snese nebo ocení. Někdy jim chybí propracovanost, jindy dokonce pokulhává smysl a můžete se ztrácet, styl psaní je také velmi jednoduchý, ale přesto čtivý a poutavý. Obrovským plusem a jedinečností je fakt, že spisovatelka se nebojí jít až za hranice, které si mnozí určili. Neobává se vám předložit neředěnou formu eroticko-romantického románu, který je mnohdy silně kontroverzní. To, o čem někteří jen sní, se Amo Jones nebojí sepsat a předvést všem v pěkně šokujícím kabátku. A jestli chcete oddechovku, která sice nebude natolik propracovaná, ale za to opravdu jedinečná a silně na hraně morálních zásad (a někdy dokonce i za nimi), tak vás čeká nezapomenutelně hříšný zážitek! Ale vraťme se k Hněvu kejklíře.

I tentokrát je vypravování ze dvou úhlu pohledů. Na scéně vás vítá Killian Cornelli a krásná Saskie. Tyhle dva čeká trnitá a velmi vzrušující cesta, protože v jejich případě nic není jednoduché. Můžete se těšit na jejich minulost, zejména ze strany Saskie, i myšlenky a emoce. Retrospektiva nás přivádí do časů, které jsou silně citově zabarvené, většinou se dotýkají vážných témat a zanechávají v hrdinech a někdy i ve čtenářích hořkou pachuť.

Killian žije svůj život, tolik rozdílný od svých vrstevníků, ale v ledasčem podobný. Má za sebou dřinu, ale také radosti a svízelné situace, ze kterých nebylo jednoduché se dostat. Je si blízký se svou kamarádkou Majou, s kterou má netradiční přátelský vztah, jelikož si možná více než kamarády jsou soky. Potají pokukuje po Saskie, která ho dokáže jako jediná dívka natolik rozbouřit, že se s ní cítí až nejistý... Killiana znáte z předešlé knihy jako vedlejší postavu a nyní konečně poznáte víc. Je to na povrchu pohodář a vtipálek, který se nebojí opájet svým černým humorem. Rozhodně nepostrádá charisma a dokáže být nesmírně okouzlující.

Saskie byla tajemstvím sama o sobě, ale autorka vhodně představuje její těžkou minulost. Ta zas tolik nepřekvapí, protože je podobného scénáře jako v prvním díle, ale přece jen tam je něco, čím si Amo Jones u mnohých šplhne.

Samozřejmě se můžete těšit na oblíbené i méně populární hrdiny z předešlé publikace, kteří se do života vrhají s novou vervou, posouvají se či přežívají.

Erotické scény jsou podle očekávání pěkně hutné, tvrdé a vášnivé. Styl Amo Jones opravdu nesnese každý, takže pokud jste citlivější povahy, nejspíš se vám její představa lásky a romantiky nebude líbit. Rozhodně pro čtenářky 18+, které touží po něčem víc než běžném erotickém románu.

Spisovatelka posouvá nejen vztah Killiana a Saskie, ale také mezilidské vztahy a celkově děj samotného příběhu. Všechno se postupně mění, vyvíjí a přichází na scénu nová odhalení i zvraty, někdy až šokující. To, co vás čeká, je pro mnohé čtenáře výzvou a pro jiné tak silné #musthave, že knihu přečtou na jeden zátah.

Co může vadit mimo méně propracovaného děje? Opakující se témata. Jelikož se autorka snaží záměrně šokovat, sahá po nejznámějších kontroverzních tématech, které už jste ale měli možnost v jejích knihách objevit. Po tolika románech se začíná opakovat, přestože se stále snaží o osvěžující styl. Tady ji zachraňuje opravdu neotřelý námět, který však nezakryje opakující se schéma.

Chcete kontroverzní příběh, který má tentokrát mladistvější příchuť? Příběh, který se vymyká všem ostatním a je zahalen do mlhy kontroverze a touhy? Pak si rozhodně musíte přečíst sérii Půlnoční běsnění. Amo Jones patří mezi nejbizardnější autory, od kterých jsem měla možnost přečíst si jejich tvorbu. Čeká vás nová show, na kterou nezapomenete.

„Vítejte v Půlnočním běsnění. Nejsme cirkus, nejsme lunapark. Nemusíte se však ničeho bát – jen toho, že vás připravíme o rozum.“

Killian Cornelii je okouzlující kejklíř a šejdíř bez srdce, jemuž se ženy vrhají k nohám. Saskia je však jiná. Vyhýbá se mu a odolává jeho šarmu. Jako nová posila v Půlnočním běsnění si zvyká na divoký život mezi karavany. Brzy se ovšem stane hvězdou představení, protože má v srdci nejen tanec, ale i oheň.

Killian po Saskii touží a její zničená duše v jeho krutých rukou pomalu nachází útěchu. Oba si myslí, že jeden druhého znají, oba však mají vlastní démony a temnou minulost. Jejich příběh možná vypadá jako pohádka o dvou spřízněných duších, které se do sebe neodvolatelně zamilují. Jejich láska je však plná bolesti, která ničí všechno kolem, včetně nich samotných.

A zatímco Killian v manéži předvádí kejkle, největším trikem je právě Saskia.

Žánr: erotické romány

Ze série: Půlnoční běsnění 2.