Recenze: PRINC (Devney Perry)

Úspěšné pokračování thrillerové romantické série

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Beta

Vítejte již po čtvrté v městečku Clifton Forge, podle kterého se rovněž jmenuje i velmi poutavá série anerické spisovatelky Devney Perry. Dočtete se opravdových dramat ve stylu thrilleru, pořádná kriminální linka a samozřejmě vášnivá romantická zápletka.

U nakladatelství Beta vyšly už čtyři díly. Začalo to Králem, ve kterém jste měli možnost seznámit se s Dashem, synem vůdce motorkářského gangu, a novinářkou Bryce, která se rozhodla vyřešit na vlastní pěst vraždu. Právě tato vražda dala za vznik velkolepé zápletce, na které autorka mohla založit koncept několika knih a stále ji vhodně rozvíjí. Dalším dílem byl Rytíř, kdy se děj zaměřil na tichého Isaiaha a Genevieve. Ti měli své vlastní trápení a snažili se stát stranou, přestože se pozornost upínala i na soudní proces. Ve třetím díle s názvem Princezna se rozhodli filmaři na motivy vraždy natočit autentický snímek, ve kterém si hlavní roli střihl Shave Valace. Do oka mu padla Presley, sekretářka v Dashově opravně. Závěrečné drama nás připravilo na Prince, ve kterém je dění zas o něco ostřejší.

Ústřední je samozřejmě milostná linie, ve které tentokrát exceluje Presleyina sestra Scarlett. Tichá a poslušná dívka, která stejně jako její sestra měla opravdu krušné dětství. Co prožívala se dočtete poměrně podrobně, a dokonce je samozřejmě k dispozici i jisté řešení. Scarlett však byla díky Jeremiahovi u Warriorů, gangu, který ve velkém obchoduje s drogami a k ženám se chová strašlivě. Jelikož Warioři se domnívají, že jim Scarlett ukradla peníze a Jeremiah, jak již tušíte po dočtení třetího dílu, je mrtvý, musí začít důvěřovat zcela cizímu člověku...

A tím je nový náčelník policie Clifton Forge. Luke se čtenářům představil už v předešlém díle, dokonce chvíli randil s Presley, ale nebylo to ono. Teď, když poznal Scarlett, všechno vidí úplně jinak a je rozhodnutý ji za všech okolností chránit, ať už před motorkářským gangem nebo dokonce FBI!

Nad Clifton Forge se totiž stahují mračna. Objeví se velmi silný důkaz, který zamává základy prvních knih. Samozřejmě se pokračuje v kriminální činnosti, jako je prodej drog, násilí a dokonce vraždění. Rozhodně autorka přiostřila a všechno začíná být mnohem temnější. Scarlett čekají mnohem horší časy, než by kdy čekala.

Nejdramatičtější je závěr, ve kterém samozřejmě kriminální dění finišuje. Adrenalin vám nejspíš poteče až ušima, protože nebezpečí je hmatatelné. A když už tedy je očekávaný happyend, protože asi už tušíte, jak to všechno dopadne, když se jedná o romantické drama pro ženy, tak je nadhozená i vějička. V pokračování se totiž Devney Perry zaměří na atraktivního motorkáře Lea, který oslňuje jednu ženu za druhou. Spadla klec, Lea budou čekat naprosto jiné starosti, než by kdy čekal. Ke všemu není všem dnům konec, můžete si být jistí, že vás čeká ještě velké překvapení.

Princ byl skvělým pokračováním báječné thrillerové série a už mohu říct, že tentokrát to bylo opravdu temné a nebezpečné čtení. Jako by spisovatelka s každým novým dílem zvedala laťku. Samozřejmě není možné číst tento díl bez znalosti předešlých knih, jelikož by vám zbytečně unikaly souvislosti. Někomu může být líto, že se momentálně dění přesunulo z blízkosti Dashovi autodílny a čas se trávil spíše v Lukově prostředí, ale i přesto jste měli v menší míře možnost setkat se s oblíbenými hrdiny, které znáte z předešlých románů.

Prince, vlastně celou sérii, bych doporučila všem romantickým čtenářkám, které však nechtějí jen romantiku, ale touží po kriminální zápletce, po nebezpečí a napětí. Zkrátka po thrillerovém dramatu, který se s každým dílem stává temnější. Věřím, že se vám pokračování bude líbit jako mně.