Recenze: VYVRHEL (T. M. Frazier)

Vzrušující romantické drama pokračuje!

Za recenzní výtisk děkuji e-shopu Megaknihy

Americká spisovatelka T. M. Frazier je u nás známá díky nakladatelství Ocelot, které vydalo již čtyři její tituly spadající do série King. Nejrpve nás seznámila se svým ostrým humorem, houževnatým příběhem i hrdiny drsnými až to děsí v prvním díle s názvem King. Ve druhém díle byl King ještě zuřivější a vášnivější. Jízda, která byla žhavá až to bolelo. Třetí titul Psanec se věnoval Thie a Bearovi, a přesně o nich je i tohle pokračování s názvem Vyvrhel...

Jestli čtete autorčinu tvorbu, tak víte, že její knížky jsou sexy. Vážně, je to sexy hrubá tvorba, která naláká a není divu, že jsou všechny tak dobře hodnocené. Takové dirty romance se na naší knižní scéně jen tak neobjevují a musím uznat, že Frazierová prostě psát hot příběhy skutečně umí.

Pamatujete si předešlý díl? Skončil opravdu velice napínavě a pro vztah Ti a Beara to nebylo nic dobrého. Zatímco Thiu hlídá King, Bear si ve vězení zažívá svoje. Udělal to pro ni, protože láska je mocnější než svoboda.

Jelikož jsou od sebe a je potřeba trochu toho čekání, je děj také o něco méně dynamický a chvílemi se autorka zaměřuje spíše na šikovný vývoj charakterů. Ale nebojte se, o thrillerové prvky rozhodně nepřijdete. Krutosti, brutality, násilí a střelby bude ještě dost na to, aby vás zamrazilo v zátylku.

Stejně tak si na své přijdou i ti, kteří touží po romantice a erotice. Bear je totiž vášnivý a zamilovaný až do morku kostí, stejně jako Thia, která nevidí nic jiného než svého muže. Tihle dva jsou i přesto, že nejsou spolu, naprosto úžasný tým a vzájemná chemie pořád skvěle funguje.

Frazierová umí navázat i na předešlé díly, i když bych řekla, že čtenář, který čte všechny romány za sebou anebo má opravdu dobrého pamatováka zjistí, že ne všechno tak úplně navazuje nebo je zobrazeno správně a někdy se tedy dá i něco vytknout. Možná někomu není po chuti velice autentické vypravování, které nepostrádá vulgarity, ale upřímně... bez toho by to nebylo ono.

Autorka si dává záležet také na tom, aby vytáhla kostlivce ze skříně v ten nejlepší moment a udělala na své čtenáře dojem. Lehce záhadná atmosféra, plno podezření, paranoia, a hlavně taje hrají prim. Ve víru toho všeho je Bearův otec Chop, tedy prezident Bastardů, který se tak nějak chová jako šílenec a o to šílenější je i závěr, ve kterém puká jedna lebka za druhou.

Jestli máte v oblibě dramatický závěr, tak si rozhodně přijdete na své, protože to je zkrátka maso a hodně se toho i vysvětluje. Silné drama s výstižným zářným koncem plné lásky pevnější než ocelové lano. A ta krásná dojemná epizoda na konec!

Díky tomu, že jsem se podívala i na Goodreads už tuším, kdo byl ta bomba na závěr a tedy koho se bude týkat další díl. Nebojte, neprozradím, ale o to víc se na pokračování těším, jelikož se nejedná o žádnou neznámou postavu.

Série M. T. Frazier není pro citlivé romantické dušičky. Je to sexy tvorba, která má koule. A to nepřeháním. Myslím, že tohle je vážně dirty romance se vším všudy, tak jak má být, a nadchne od prvních stránek až po ty poslední. Pokud si chcete přečíst Vyvrhela, musíte znát i předešlé díly, minimálně ten jeden, ale já mohu doporučit všechny čtyři. Užijte si čtení!

Překvapivě, i když kniha působí jako ryzí oddechovka, jsem si oblíbila všechny charaktery, protože v sobě mají dost psychologie na to, aby pro mě byly funkční a ožíly. Takže jak King, tak i Bear jsou moji oblíbenci, a bavilo mě sledovat jejich cesty. U Beara snad ještě víc, protože mi Thia přišla sympatičtější. Hlavně tohle bylo fajn, protože se tu řešilo hodně i s Chopem, a mě ta postava přišla hodně zajímavá, i když je to záporák jako blázen. Navíc ten závěr... To jako vážně? No, byla to jízda a přečetla jsem ji ani ne za dva dny. Můžu říct, že jestli vyjde ta jobovka s tím – mlčím, žádný spoiler - tak na tu se fakt těším!