Recenze: NA LEDĚ (Hannah Grace)

Žhavá love story na ledě!

Za reading copy děkuji společnosti Euromedia Group
Chci zakoupit tento titul v knihkupectví Luxor!

Toužíš po žhavé hokejové romanci ve stylu Elle Kennedy nebo Sariny Bowen? Zkus novinku z Ikaru z pera Hannah Grace!

Na ledě je vtipná, neskutečně hříšná milostná oddechovka s příhodnými dramatickými scénami ze života dospívajících sportovců. Anastasia Allenová je totiž úspěšná krasobruslařka, která se ani po nezdaru nevzdává, a Nathan Hawkins je hokejista a kapitán maplehilských Titánů. Když se tito dva setkají, pořádně to mezi nimi zajiskří!

Vypravování ze dvou úhlů pohledů je příjemně čtivé, okořeněné o lehký humor, došťuchování spoluhráčů, dokonce i chatové konverzace, kde je jasná ukázka elánu dospívání a jiskření. Zkrátka žhavé milostné drama ve stylu new adult, toliko potřebné pro letní dny. Své myšlenky, emoce i život vám tedy představí nejen Anastasia, ale i Nathan. Každý je jiný, oba jsou však odhodlaní, sympatičtí a nevzdávají se.

Anastasia je holka do nepohody. I když občas bývá nervózní a třeba uteče po právě prožitém erotickém zážitku. Menší trapasy, klasické dívčí útrapy jí nejsou cizí. Se svou nejlepší kamarádkou Lolou se nebojí dobývat mužská srdce. Anastasia má svého krasobruslařského partnera Aarona, který na ní nedá dopustit, a ještě si užívá s kapitánem basketbalového družstva. Když se seznámí s Natem, i když to mezi nimi jiskří, neskočí do toho rovnou po hlavě, ale začíná příhodná hra o lásku.

Nathan je hokejista, který je zvyklý, že má v posteli každou chvíli jinou dívku. Není pro něj problém žít hokejem i večírky, takže první setkání je v klasicky mužském stylu. On opilý a v posteli s dívkou, na jejíž jméno si ani nevzpomene. Prototyp muže, který není vhodný pro vztah a přesto... Není divu, že se Anastasii zalíbí, protože i čtenářky si získá velice snadno.

Milostná linie je pozvolná. Všechno to začíná právě s Nathem v posteli a s Anastasii na ledě, která ze sebe vydává maximum. Tihle dva se z počátku ještě neznají, ale jakmile se začnou přirozeně střetávat při různých aktivitách, ať už jde o večírky nebo tréninky, přeskakují mezi nimi jiskry. Šikovné je, že mu Anastasia nepadne hned kolem krku, protože takhle máte možnost zažít příjemně komplikované milostné drama se spoustou hříšných okamžiků! Autorka se rozhodla, že nechá čtenářky se pěkně začervenat a zamilovat se do žhavého hokejisty.

Charaktery jsou zajímavé a dokážou oslovit. Snadno si je oblíbíte. Možná je však těch vedlejších více než by bylo třeba. Základní hrdiny jaké kolem sebe Anastasia a Nathan mají si snadno zapamatujete, ale ty další už se vám možná začnou slévat v jedno. Mezi ty ústřední tak patří Lola a Robbie, kteří prožívají své vlastní romantické drama. Také Aaron a Ryan, kteří jsou Anastasii blízcí. Nathan má však spoluhráčů spoustu a ne všichni jsou tak výrazní.

Co se týče zápletky, tak je postavená tedy na rozbitém ledu. S tím vysvětlením je to trochu zamotanější, ale hlavní účel to splní. Hokejisté a tým krasobruslařů se tedy začnou záměrně setkávat na ledu, je potřeba se střídat a vycházet spolu, takže autorka šikovně vkládá i různorodé možnosti seznámení a zábavě.

Dospívání je zábavná epizoda sama o sobě a když se k tomu ještě přidají hormony, láska a hokej, není divu, že se z knihy stává neodolatelná kombinace pro milovnice new adult. Samozřejmě si hrdinové užijí spoustu útrap. Jelikož je začátek pozvolnější, budete si na ně muset chvilku počkat, ale stojí to za to. Anotace informuje o tom, že se Nathan stane Anastasiin partnerem v krasobruslení, ale na to si počkejte až tak do poloviny knížky. Určitě to stojí za to.

Na ledě je neskutečně romantická záležitost, která sice není kdovíjak originální, protože jestli jste čtenářky milostných románů jako já, tak už jste podobné náměty četly v mnoha obměnách, ale přesto si užijete krásný celistvý příběh.

Závěr je dramatičtější, i když musím říct, že mě jednání toho jednoho hrdiny nepřekvapilo. Od začátku byl nesympatický, prvoplánově z něj autorka udělala neřáda, což mi přijde zbytečné. I bez podobných dramat by dílo bylo skvělé, takhle může někomu připadat zbytečně zdlouhavé, i když se milostná romance opravdu povedla.

Série Maple Hills má v zahraničí už tři romány. Prvním je tedy Na ledě, druhý je Wildfire, kde se do hledáčku dostane Russ. Ten se nyní stal známým zejména proto, že díky němu vznikl problém s kluzištěm. Třetí publikace Daydream bude o Henrym a jeho románku. Předpokládám, že se už chystají i další počiny o jiných hokejistech z týmu.

Mohu doporučit všem čtenářkám romantických žánrů, které touží po žhavém new adult z ledu! Já mám takové příběhy velice ráda a Nathan s Anastasií mě opravdu bavili. Četlo se to samo, i když bych to jedno drama ubrala, tak jsem si čtení užívala. Takovou romantickou new adultku prostě čtenář potřebuje. Osobně se těším na pokračování a trochu mě mrzí, že třeba není samostatný díl o Robbiem a Lole. Ti jsou za mě rozhodně zajímavý pár, o kterém bych si ráda přečetla víc.