Recenze: VÉVODKYNĚ (Nichole Chase)

Romance s princem!

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Baronet

Nakladatelství Baronet začalo vydávat zcela nové série. Už jste měli možnost prostřednictvím Světa Mezi Řádky poznat první díl série Dohazovači s. r. o. autorky Rachel Van Dyken. Pravidla dohazovačů se vám určitě líbila. Jak na tom bude Vévodkyně? První díl nové série Lilarie vás zavede do lehce pohádkové romance.

Příběh se odehrává v ich-formě z úhlu pohledu ústřední postavy Samanthy Rousseau. Kniha je rozdělená na třicet pět kapitol včetně epilogu, které vypovídají o životě Samanathy. Styl psaní je dynamický, čtivý a příhodně zábavný. Autorka vám snadno předkládá hřejivý a milý příběh.

Samantha Rousseau je postgraduální studentka, která nemá peněz na rozhazování. Musí platit lékařské výdaje svému otci a věnovat se své práci. Přednáší na vysoké škole ornitologii, opravuje testy a jediným zpestřením v jejím životě je spolubydlící se svým přítelem, která je také její kamarádkou. Když do Ameriky dorazí členové královské rodiny a pozvou ji do restaurace, netuší, že se bude jednat především o ní a její budoucnosti. Přítomen je také korunní princ Alex, gentleman a svůdce každým coulem, kterému se Samantha snaží odolávat marně...

Samantha je realistka, která má vše vydřené a je nezvyklá na slávu a tolik péče, které se jí dostává, když se jí kompletně změní život. Přináší to sebou své klady i zápory a je jen na Sam, jak se s tím vším dokáže poprat. Skvělé je, že Sam je prostě stále svá a nepodléhá slávě, je milá a přátelská a má dobré nápady. Díky ní je kniha hodně reálná, což je příjemné, protože to nezavání pohádkovostí natolik, aby román přestal působit realisticky a přece jen jiskrné kouzlo má. Která čtenářka by si nepřála, aby se jí krásným způsobem změnil život k lepšímu?

Touha potkat prince a být jeho princeznou je ten nejvšednější scénář, který si mohla autorka vybrat. Ovšem záleží samozřejmě na ztvárnění a autorka Nichole Chase jej vzala podle svého a dokázala z něj vykřesat nejednu jiskru a žár.

Z běžné reality se najednou ocitáte na zcela jiné úrovni v královské rodině, kde je vše plné odlesku zlata a šarmu. Neodolatelný pocit. Prostředí je vhodně popsáno a dokáže vás vtáhnout do děje i atmosféra. Samozřejmě se nebude jednat pouze o prince... Samanatha se potkává také s Cathy, která bude hrdinou druhého dílu s názvem Princezna. Už teď máte možnost si Cathy oblíbit a přilnout k ní, protože všechny postavy jsou spíše kladné.

Příběh není dramatický, spíše jednoduchý a nekomplikovaný, což má své kouzlo, pokud hledáte příjemnou oddechovku, která vás okouzlí a pobaví. Jedná se spíše o to, že skrze Samanthu vám Nicole Chase zobrazuje hrdinčin nový život, změny, které nastávají ve vyšší společnosti a pocity, které na Sam útočí. Do toho vřelý románek s princem a máte příjemné čtení na pár dní.

Nejedná se o typickou erotickou četbu, což může být pro čtenářky příjemná změna. Proč si neužít spíše romantiky a příhodných zážitků než pouhého erotického jiskření? Titul je od začátku až do konce dynamický a příjemně čtivý, proto se na konci ocitáte až velmi brzy.

Romantickou oddechovku bych doporučila nenáročným čtenářkám, které si chtějí počíst o romanci s princem a cítit se na chvíli opředená kouzelně pohádkovým zážitkem.

Co na Vévodkyni říká Chensie? Nemohu titul posoudit, co se ostatních námětů týče. Nikdy jsem obdobné téma nečetla a líbilo se mi. Sice to nebylo akční, ale to mi vůbec nevadilo. Potřebovala jsem něco nenásilného a příjemného, což autorka splnila na sto procent. Princ Alex a Sam byli velmi příjemnou společnosti při výletě do Lilarie. Ráda se tam vydám znovu. :o)

Samantha Rousseauová je docela obyčejná postgraduální studentka. Volný čas tráví se svými spolubydlícími, škudlí, aby vyšla s penězi, pečuje o svého nemocného otce a o zraněné dravce v univerzitním výzkumném středisku, kde pracuje, na vysoké škole přednáší ornitologii a opravuje písemky a testy svých znuděných svěřenců.

Když do městečka přijedou dva členové královské rodiny z malé evropské země Lilarie a oznámí jí, že je poslední žijící příslušnicí tamního šlechtického rodu Rousseauových, Samanthin život se obrátí naruby. Chtě nechtě se musí rozhodnout, jestli přijme nejen titul vévodkyně, pozemky, nemovitosti i pohádkové bohatství, ale také odpovědnost, která k jejímu budoucímu postavení neodmyslitelně patří. A okouzlující korunní princ Alex jí rozhodování ani trochu neusnadňuje…Samantha Rousseauová je docela obyčejná postgraduální studentka. Volný čas tráví se svými spolubydlícími, škudlí, aby vyšla s penězi, pečuje o svého nemocného otce a o zraněné dravce v univerzitním výzkumném středisku, kde pracuje, na vysoké škole přednáší ornitologii a opravuje písemky a testy svých znuděných svěřenců.

Když do městečka přijedou dva členové královské rodiny z malé evropské země Lilarie a oznámí jí, že je poslední žijící příslušnicí tamního šlechtického rodu Rousseauových, Samanthin život se obrátí naruby. Chtě nechtě se musí rozhodnout, jestli přijme nejen titul vévodkyně, pozemky, nemovitosti i pohádkové bohatství, ale také odpovědnost, která k jejímu budoucímu postavení neodmyslitelně patří. A okouzlující korunní princ Alex jí rozhodování ani trochu neusnadňuje…

Ze série: Lilarie
Počet stran: 364