Recenze: NEPROFESIONÁL (J. D. Hawkins)

Romantická oddechovka

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Baronet

Chci zakoupit tento román

Americký spisovatel J. D. Hawkins nemá problém konkurovat spisovatelkám romanticko-erotických knih. Debutoval s románem Hvězdný šéf (recenze), který dokázal překvapit novým prostředím a zajímavou zápletkou. Dále přišel na český trh prostřednictvím nakladatelství Baronet titul Láska a tetování (recenze), který byl žhavý. Následuje třetí a neméně lákavá kniha Neprofesionál. Čím nás nadchne?

V ich-formě se odehrává příběh ze dvou úhlů pohledů - Owena a Margo. Teď už je to poměrně běžné řešení vypravování, co se týče tohoto žánru. I v tomto případě se jedná o vyhovující vypravování, jelikož máte náhled na myšlenky, emoce i činy z obou stran a snadno tak příběh ubíhá a vábí dál.

Román o dvě stě dvanácti stranách se týká novinářů, kteří tvrdě pracují na svých článcích. I Owen, milovník večírků, alkoholu a žen, vás do takové kanceláře zavede. Místo mu sehnala jeho kamarádka Margo, která v týmu pracuje také a je moc ráda, že vytáhla Owena z jeho nic nedělání, které už začalo zavánět průšvihem. Ne, že by si Owen neužíval i nadále, protože on je pařmen každým coulem, ale už se trošku krotí a věnuje se práci, která ho baví.

Za to Margo prochází těžkým obdobím, kdy se jí podaří utrhnout si ostudu na internetu. Video se stává virálem a Owen musí svou kamarádku, po které tajně touží, utěšovat. Musím uznat, že velmi brzy si tito dva padnout do náruče, ale to neznamená, že je vyhráno. Nahlížíte do jejich životů, hrajete s nimi hru na kočku a myš a snadno se necháte vtáhnout do příběhu, který opět nepostrádá žhavou milostnou romanci a zábavu.

J. D. Hawkins se stává doslova chameleonem, protože si vybírá různá prostředí, ze kterých k vám promlouvá láska a flirt. V tomto případě se tedy nechal inspirovat novináři a pěkně sympatickému a sexy Owenovi zatápí, zatímco odvážná a samostatná Margo ztrácí své zásady.

Na to, že se jedná o muže, má romanci opravdu emotivní a nikoliv věcnou, jak ji obvykle podávají muži. Autor ví, jaký žánr píše a je schopný poutavě napsat nejen životní etapu, ale i milostné scény, které vás nezklamou.

Za mě stále drží prim Hvězdný šéf, protože mě autor překvapil svou neotřelostí. V tomto případě se jedná o milou a zábavnou oddechovku, která je perfektní na odpolední relax. Čte se snadno, nepostrádá napětí a emoce a ke všemu si ústřední hrdiny zamilujete. Jestli však hledáte překvapení, tak po autorově prvotině se zatím J. D. Hawkins ke kreativnímu uchopení žánru nevrátil.

Neprofesionál potěší romantické čtenářky, které touží po něžném a vášnivém literárním zážitku, který neobsahuje nadbytečnou vatu, není natažený na spousty nadbytečných stran a skvěle se u něj odpočívá.

Co se stane, když se zamilujete do své nejlepší kamarádky a kolegyně? Mám tu nejskvělejší práci na světě. Randím s krásnými ženami a píšu o tom. Ovšem rád bych svůj seznamovací blog posunul na vyšší úroveň. Toužím po vlastní online reality show. Jenže je tu malý zádrhel. Moje šéfka chce, abych tuhle show uváděl s ženským protějškem. A chce, aby to byla právě má nejlepší kamarádka a kolegyně, Margo. Já budu randit s kráskami a ona se sexy muži. Sice je to fér, ale nesnesu ji vidět s někým jiným. Čím víc s ní pracuju, tím víc chci náš vztah dostat mimo přátelskou zónu. Zvládneme zachovat profesionalitu?

Žánr: Romány pro ženy, Erotické romány
Počet stran: 212