Recenze: KOMISAŘ (Paulina Świst)

Erotická detektivka podruhé!

Za recenzní výtisk děkuji eshopu Palmknihy
Palmknihy na FB

Máte chuť na napínavý krimi thriller a erotiku? Romantickým čtenářkám určitě poslouží série Prokurátor od Pauliny Świst, která vychází pod značkou Kontrast u nakladatelství Naše nakladatelství - Knihy Dobrovský. Už jsem vám prostřednictvím portálu Palmknihy představovala první díl s názvem Prokurátor (recenze) a také třetí pokračování Podezřelý (recenze). Nyní je na čase podívat se na zoubek Komisaři!

Knižní obálka vás láká hesly Utajená touha, Velmi žhavý případ a Nebezpečná žárlivost a co slibuje, to také splní. Už víte, že autorka používá lidový, čtivý a jednoduchý styl psaní v er-formě, který je pro odpočinkovou četbu to nejlepší. Nenadchne náročnější čtenáře jako relax si takové vypravování spousta čtenářek chválí.

Opět se seznamujete s hrdiny, které znáte z prvního dílu. Je skvělé, jak je vše propojeno. Společnost vám tak dělá nejen Radoslaw a Zuzana, ale také Chladnej a další. Jejich vývoj je lehký, ale potěší.

Co se týče začátku, tak Radoslaw a Zuzana jsou právě v posteli, když se začítáte. Ústřední hrdina se právě budí a rychle vás seznamuje s tím, jak proběhl jeho večer. A tak nemáte náhled na přímé setkání, ale to, co následuje, vás ujistí v tom, že Radoslaw se vážně umí chovat jako gentleman a přetvařovat se. Tenhle komisař si jde za svým a své práci je skutečně oddaný, co když se ale do případu zamíchají emoce?

Rozmazlovaná a milovaná, naivní Zuzana netuší, s kým si to začala a tak, když začne opravdové drama, myšlenky a drama se roztáčí na plné otáčky. Nechybí samozřejmě ani romantika a vášeň, ale ta  je s ohledem na první díl v trochu menší míře, což potěší čtenáře, kteří se těší na detektivní linii a pátrání.

Opět máte před sebou prosté erotické detektivní čtení, které jako relax rozhodně poslouží. Co se týče vývoje charakterů, tak tentokrát je míč spíše na Zuzanině straně, kdy se z naivky stává sebejistější žena, jež je pro Radoslava přitažlivější. Samozřejmě si pro vás autorka připravila zajímavé a překvapivé zvraty, napínavý děj a milostnou zápletku, která potěší všechny romantické čtenářky.

Líbil se vám první díl? Tak to určitě sáhněte po druhém a třetím s názvem Podezřelý. Autorka píše stále ve stejném stylu a dokáže vás vtáhnout do děje, takže čtení pro ženy s detektivním jádrem je rozhodně potěšením, jestli máte chuť na napínavou a oddechovou četbu.

Co na titul říká Chensie? Nebylo snadné se potřetí ponořit do příběhu. Autorčin styl je na mě příliš jednoduchý a při dalších čteních už se mi zajídal. Zuzana byla nepříjemná hrdinka, naivní a nepříliš chytrá. Působila jako chodící klišé a pohroma v jednom, za to Radowan byl o ždibec lepší. Jelikož se autorka zaměřila více na detektivní linii než tu erotickou, byla jsem nadšená. Knihy autorky Pauline Swist jsou příhodnými oddechovkami, ale nikoliv pro mě. Po třech přečtených dílech vím, že po dalších titulech už určitě nesáhnu.

Zuzanna Kadziewiczová žije jako ve slonovinové věži. Milující otec – byznysmen – svou jedinou dcerušku finančně zajistil. Zuzanna sice pracuje jako pedagožka, ale nedělá to kvůli penězům. Prostě jen velmi ráda pomáhá dětem. V jejím světě odtrženém od skutečnosti se jednoho dne objevuje muž.

Radosław je vzdělaný, mužný, atraktivní, dobře vychovaný a bohatý. Dokáže trávit večery v divadle stejně jako trpělivě radit při nákupech v buticích. Navíc se po pěti týdnech známosti ukáže, že je to džentlmen i v posteli. Jednoduše ideální chlap.

Tento vysněný muž však bohužel pracuje u policie. Je to komisař Radosław Wyrwa – specialista na tajné akce. Zuzanna je pro něj pouhou loutkou, která má posloužit jako prostředník k tomu, aby pronikl do nekalých kšeftů jejího otce. Antoni Kadziewicz totiž sice budí dojem uznávaného byznysmena, ale ve skutečnosti dováží z Ukrajiny dívky na práci ve veřejných domech. Je zadlužený a vydíraný ukrajinskými mafiány a nedokáže se z té špíny vyhrabat.

Nakladatelství: Kontrast
Ze série: Prokurátor 2.
Počet stran: 304