Recenze: AFTER - TAJEMSTVÍ (Anna Todd)

Již potřetí vás smete emocionální a hormonální hurikán!

Za recenzní výtisk děkuji Euromedia Group
Chci zakoupit tento žhavý titul v Knižním klubu!

Tento počin vyšel u nakladatelství Yoli, stejně jako Pravidla se mají porušovat, která vám však prostřednictvím recenze představím v Literární kavárně. Nejenže recenzuji tedy pro Euromedia Group na svém webu, ale také píšu do Literární kavárny, což mám velkou radost. :) Ale vraťme se k příběhu, který dokázal pohnout srdci mnoha dívek.

Anna Todd je známá díky své nezapomenutelné sérii After, jenž vám dokáže snadno vzít dech. Stejně jako hrdinové i vy zažíváte při čtení neskutečnou bouři, která dokáže vynést i potopit. New adult plné toxického vztahu vám nesmí uniknout! Já už jsem vám dva předešlé díly představovala a jsem ráda, že jsem se mohla nechat opájet i tím třetím. Polibek je první díl, ve kterém začíná žhavé milostné dobrodružství Hardina a Tessy. Přiznání (recenze v Literární kavárně) je pokračováním emotivního hurikánu a Tajemství, tak to už je přímo výbuch. No, jen si počtěte sami!

Hardin a Tessa prožívají už od prvního dílu After: Polibek jízdu jako na horské dráze. Jejich vztah je skutečně toxický, častokrát se děj svým způsobem opakuje a přesto se čtenářky nemohou odtrhnout, protože vás chytí spodní proud a už nemáte šanci se z toho víru emocí dostat. Pohltil vás i druhý díl Přiznání, že ano? To proto teď saháte nebo toužíte po třetím románu s názvem Tajemství či už dokonce máte celou sérii přečtenou, protože tohle je prostě naprostá pecka!

Náročnější čtenářky bývají skeptické a často si říkají, co se vám na tom emocionálním šílenství může líbit, jenže jakmile sami okusí, tak vztah Hardina a Tessy hltají plnými doušky stejně jako nenáročné čtenářky. Ačkoliv má kniha své zápory, převažují klady, které snadno upoutají pozornost. Řeší se totiž opravdu velmi zajímavý vztah dvou lidí, kteří k sobě vlastně ani příliš nepasují a občas se silně míjejí, zatímco je k sobě váže nejen láska, ale také silná vášeň. Stejně jako v předchozích dílech, i v tomto vás čeká množství žhavé erotiky, podpořené silnou dávkou emocí.

Autorka neopomíná ani vedlejší postavy a tak se setkáváte s Landonem, s Hardinovou i Tessinou rodinou a jejich přáteli. Vše je propracované a propojené, krásně na sebe navazuje, takže máte díky stylu psaní v ich-formě číst příběh, který prakticky pokrývá veškerý jejich čas a tak vám nic neunikne. Zážitky nejsou jen dobré, ale řeší se i zajímavá dramata, které se neobejdou bez emocí, křiku či slz. Autorka si pro vás připravila velké překvapení, které vrcholí v závěru a semele všechny a všechno. Má sílu hnout životem obou hrdinů, ale vy se toho nebojte, ba naopak se těšte!

Je těžké vám představit knihu, aniž bych spoilerovala a zahrnula do toho předešlé romány. Nechci vám uzmout překvapení, ale naopak vás navnadit, protože ať už mám k After občas výhrady, protože se některé dějové scény opakují, tak beztak čtu bez dechu a to je důvod, proč jsem po této romanci sáhla. Je atypická, obsahuje drama i romantiku, a má na rozdíl od jiných new adult právě ten toxický prvek, který je silně přitažlivý pro každou ženu.

Hardin je pořád stejný zmetek, který dokáže být tak okouzlující, až z něj je nejen Tessa paf. Jenže je pro něj těžké nebýt zahleděný sám do sebe, snažit se najít s Tessou společnou cestu a odprostit se od toho, co ho trápí. Navíc přichází na scénu něco, co opravdu nečeká a Tessa… zvládnou to emocionální drama nebo si každý půjde vlastní cestou? Je to s nimi nahnuté už od prvních chvil a přesto bez sebe nemohou být.

Knihy vychází v novém vydání a tak, pokud je doma ještě nemáte, máte jedinečnou možnost zakoupit je s filmovou obálkou a navíc i s bonusovou kapitolou! Ano, už od prvního dílu vás čeká bonus navíc v podobě kapitoly, kterou jste ještě určitě nečetli! Stejně tak tomu bude nejspíš i v tomto třetím díle, což vám nemohu říct víc, protože já mám k posouzení starší vydání a tudíž netuším, jaká bonusová kapitola se pro vás v románu skrývá, ale věřím, že si ji užijete!

Autentický příběh, který nemá obdoby, a pohltil miliony fanoušků na celém světě, bych doporučila všem, kteří mají chuť přečíst si něco co vám dokáže vzít dech a silně překvapit. I třetí román byl velmi čtivým a zajímavým zážitkem, jež mě pobavil, dojal i opřádal po celé čtení spoustou emocí, lásky i vášně. Možná byste Hardina nechtěli, ale zatraceně vás o něm bude bavit číst stejně jako mě.

A já už se nemohu dočkat, až si přečtu čtvrtý díl Pouto!

Tessa a Hardin jeden bez druhého nedokážou existovat. A zároveň nejsou schopní žít spolu.

Poté co Tessa potkala po celých devíti letech svého otce, všechno se v ní svíjí a přehodnocuje své dosavadní vztahy k blízkým. Přestože Richard pije a stal se z něj bezdomovec, chce se s ním Tessa sblížit a lépe ho poznat. Ukazuje se však, že pití není jeho největší problém.

Tessa se rozhodne využít příležitost a splnit si tak sen, který v sobě dlouho nosila – sen o novém životě v Seattlu. Jak má ale sdělit Hardinovi svoje rozhodnutí, když předem ví, že s ním nebude souhlasit? Zvlášť když by si ze všeho nejvíce přála, aby se přestěhoval s ní?

Hardin reaguje typicky „hardinovským“ způsobem a pokouší se Tessino stěhování všemožně překazit. Ale místo aby si ji tím udržel, málem ji ztratí…

Třetí kniha z úspěšné série AFTER, která se stala literárním fenoménem všech dob a dočkala se více než miliardy přečtení online.

Rok vydání: 2016