Recenze: LÁSKA A JINÉ LŽI (Tarryn Fisher)

Komplikovaná romance plná lží!

Americká spisovatelka Tarryn Fisher v České republice prostřednictvím nakladatelství Baronet debutuje se svou romancí Láska a jiné lži, kde představuje velmi toxický vztah s thrillerovými prvky. Jak si vás získá? Dost, ale počkejte si na pokračování Past lží a Zloděj!

Vypravování v ich-formě před vámi zobrazuje přítomnou i minulou dějovou linii. Styl psaní je jednoduchý, čtivý a nepostrádá správnou atmosféru hodnou románu pro ženy. Autorka se zabývá několika tématy jako je kupříkladu únos, amnézie, potrat, vztahy rodinné i milostné, podvody, atd. V rámci žánru nejde autorka do hloubky, ale to nevadí, jsou příhodným zpestřením příběhu, který je místy napínavý a dynamický a nepostrádá romantiku i erotické prvky.

Olivia Kaspen je dívka, která neměla jednoduché dětství. Její otec byl budižkničemu, který střídal ženy jako ponožky. Zbyla jí matka, která jí na rakovinu zemřela, když byla Olivie v závěrečném ročníku střední školy. I přesto Olivie vše zvládla a dostala se na vysokou školu. Ze zaujaté premiantky se stala právnička a vážená žena, ovšem něco s ní není v pořádku. Olivie je komplikovaná osobnost, která je doslova posedlá svým bývalým...

Caleb je muž se srdcem na dlani. Je to sympaťák a správňák, který se snaží udělat maximum, aby jeho milovaná byla spokojená, ale co když to nestačí? Chytrý, sečtělý sportovec, pocházející z bohaté rodiny, je takřka dokonalým protějškem... Ale netuší, co je Olivie zač.

Autorka vám dopřává možnost zjistit prostřednictvím minulosti, jak se dali dohromady a jaký byl jejich vztah. Ale také vám představuje přítomnost, ve které se tito dva potkávají náhodou. Měli ošklivý rozchod, takže se Olivia setkání obává, ale když zjistí, že Caleb ztratil paměť, nic ji už nemůže zastavit. Nebo může? Caleb má totiž přítelkyni Leah, která si ho nechce nechat ukrást jen tak. Roztáčí se kolo manipulací a lží, přičemž vás čeká množství překvapení, útrap a úskoků.

Dynamická dějová linie obsahuje thrillerové prvky, autorka nešetří ani své hrdiny, ani své čtenáře. K tomu všemu ta posedlost Calebem. Láska, která je zvláštní až šílená. Dá se říct, že se před vámi předestírá romantické psycho, které má v sobě mnoho odkazů na jiné knihy, alespoň tak mi to přišlo. Vůbec nevadí, bylo to netradiční čtení, které sice ne každého nadchne, ale pokud si vás získá, zaryje se vám hluboko pod kůži.

Lásku a jiné lži bych doporučila čtenářkám, které nechtějí typickou romanci. Caleb je okouzlující a myslím, že pochopíte, proč je jím Olivia tak moc okouzlená a kdoví, komu nakonec budete držet pěsti! Nicméně jestli si vás získá tento díl, tak u nakladatelství Baronet vyšlo také pokračování Past lží, které vám rozhodně nesmí uniknout, jinak byste přišly o celistvý zážitek. A brzy vyjde také třetí díl s názvem Zloděj!

Co na knihu říká Chensie? Tak nějak jsem měla za to, že Caleb bude bad boy a nikoliv svůdný a dokonalý chlapík. Já raději ty neřády, toho dokonalého jsem si vzala, takže mi chvíli trvalo, než jsem se z překvapení dostala a začetla se. Olivia je velmi komplikovaná, bylo těžké se v ní vyznat a dosud si nejsem jistá, jestli autorce její charakter neunikal. Nicméně příběh byl zajímavý, měl co nabídnout a i když se mě přímo nedotkl na správném místě, tak tuším, že spousta čtenářek se do něj naprosto zamiluje a chápu proč. :) Ale já osobně mám raději pokračování, to mě teda fakt dostal... No, ale o tom více až v recenzi. ,o)

Olivia Kaspenová právě zjistila, že její bývalý přítel, Caleb Drake, ztratil paměť. Vzhledem ke své špatné pověsti, se Olivia musí rozhodnout, jak daleko je schopná zajít, aby Caleba získala zpět. Při boji s jeho novou, zákeřnou přítelkyní, Leah, musí Olivia vynaložit velké úsilí ve snaze udržet si vnitřní integritu a nevracet se k temné minulosti. Ovšem přesto bude muset brzy čelit důsledkům svých dřívějších lží a uvědomí si, že láska k vykoupení nestačí.

Ze série: Miluj mě lží

Počet stran: 260