Recenze: BANE - PROKLETÁ LÁSKA (L. J. Shen)

Žhavý příběh Banea a Jesse!

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Baronet.

Chci zakoupit tento titul.

Zřejmě vám nemusím představovat americkou spisovatelku L. J. Shen, která v posledních letech u nás oslňuje svou sérií Hříšníci! Začala novelou Defy: Nebezpečná láska, které vévodil nebezpečný a vzrušující pohodář Jamie. Ta nejprve vyšla pouze elektronicky, ale nakonec nakladatelství Baronet vydalo limitovanou edici v tištěné podobě (samozřejmě jsem si ji pořídila, protože mít kompletní sérii Hříšníků je prostě úžasné!). Následoval román Vicious - Divoká láska o největším divochovi HotHoles. Právě on tuhle nebezpečnou partu vedl a založil. Vicious Baron Spencer vytřel čtenářkám zrak a stejně tak na tom byl i Dean z Ruckus - Šílená láska. Tenhle mužský byl dle mého opravdu nejšílenější a nejméně předvídatelný, snad proto si tak snadno získával srdce čtenářek. Neméně uhranul čtenářky také Trenton ze Scandalous - Šokující láska. Temný a tichý muž, který si jde za svým? Tak tomu prostě nelze odolat. A vše uzavírá (prozatím nebo už navždy?) Bane - Prokletá láska, tedy knižní novinka, která v období listopadu u nakladatelství vyšla a na kterou jsme se třásly!

O stylu psaní po x románech od této úžasné autorky asi není ani třeba hovořit. L. J. Shen prostě psát umí. Její vypravování je čtivé, dynamické, plné emocí, vzrušení, odhalení tajemství i šokujících zvratů. Někdy působí přímočaře a eroticky, jindy se naopak pozvolna vkrádá do mysli a s lehkostí útočí. Její knihy jsou oblíbené, jak v zahraničí, tak i u nás a je k tomu opravdu velký důvod.

Jak je již známo z anotace, tak ústředními hrdiny jsou právě Bane a Jesse, kteří vám svůj příběh odkrývají v ich-formě a snadno vás strhnou ke svému životu. Bane je playboy, surfař a plážový chlapec, který za peníze dokáže obšťastnit jakoukoliv paničku z Todos Santos. Jenže tenhle muž chce víc a tak začal podnikat a když přijde za Baronem Spencerem pro půjčku, ten mu navrhne jinou možnost. A tak zkouší štěstí u podivného Darrena a ve hře se najednou objevuje Jesse.

Jesse má za sebou trýznivou minulost. Přišla o otce. Je jen s matkou, která o ni nemá zájem a nevlastní otčím je opravdu podivný. Co se za tím skrývá? K tomu všemu bylo Jesse ublíženo nejen na těle, ale i duši. Dokáže se z toho dostat a znovu žít? Dokáže najít sama sebe, nebo už je tak moc zničená, že to nedokáže?

Na své straně má Banea, který se všemožně snaží dostat ji z její ulity. On k tomu má důvod, ale nakonec ho k tomu začne strhávat něco víc! Nejlepší je, že vše začíná pozvolna. A tak se rozvíjí nejen postupné, vzrušující poznávání, ale také přátelství, které jak už tušíte, překročí k něčemu víc. Určitě nepřijdete o své oblíbené erotické části, ale bonusem za mě je, že tohle není v knize zkrátka to hlavní. Milostná linie se odehrává, ale obsahuje hodně navíc. Ať už se jedná o šokující odhalení nebo zvraty, ať už se jedná o poznání sebe samých či touhy po něčem víc.

Bane jako prokletý Roman Prosenko je úžasný hrdina a Jesse Carterová mu rozhodně dá zabrat. Jiskrný humor, zajímavé zvraty i uvědomění. Žhavý děj od začátku až do konce knihy, který se v závěru ještě přiostřuje! To prostě nemá chybu. Užijte si tyto charaktery a jejich příběh, protože pokud je tohle závěr série, tak to autorka už líp ani zakončit nemohla.

Prokletá láska je pro všechny milovníky romanticko-erotických knih a samozřejmě pro všechny čtenářky, které si oblíbily Hříšníky. Není možné, abyste tento díl přešly. To byste přišly o opravdu skvělý literární zážitek! Doporučuji, užijte si čtení!

Bane

Nestoudný surfař. Hulič. Podfukář, lhář, zloděj a podvodník.

Naposledy, když jsem o něm slyšela, vydíral boháče a spal s jejich manželkami.

To byl ten důvod, proč jsem byla víc než jen trochu překvapená, když jsem ho našla stát na svém prahu, když prosil o mé přátelství, o mé služby. A co mě zmátlo úplně nejvíc? Vypadal u toho tak pokorně.

Jenže já jsem ho chtěla vymazat ze svého života. Natrvalo.

Problém je v tom, že jsem propadla jeho sladkým lžím…

Jesse Carterová