Recenze: SCANDALOUS - ŠOKUJÍCÍ LÁSKA (L. J. Shen)

Hříšníci opět bodují!

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Baronet

U nakladatelství Baronet vychází hříšná a žhavá romantická série Hříšníci, kterou si romantické a chtivé čtenářky rozhodně nesmí nechat ujít. Novela, prequel Defy: Nebezpečná láska (recenze) se na české literární scéně objevila pouze elektronicky, ale to nevadí. Jsme za ni určitě všechny rády, protože se v ní setkáváme s jedním ze čtyř Hot Holles Jamiem! Jeho dynamické romantické dobrodružství nás seznamuje se všemi hrdiny a tak v pokračování Vicious: Divoká láska (recenze) zažíváme drama s Baronem a jeho vyvolenou. Následuje díl Ruckus: Šílená láska (recenze), ve kterém nám Dean vážně dokáže, že je šílenec a milovník až do morku kostí. Předposledním románem úspěšné série se stává Scandalous: Šokující láska a právě o této knize vám velmi ráda povím víc, protože se mi ze všech Hříšníků Trent zamlouvá nejvíce.

Vypravování v ich-formě ze dvou úhlů pohledů vás zavádí do života Eddie a Trenta. Je dynamické, zábavné a také pěkně svádivé. Pokud máte v knihách rády ony romantické vějičky, určitě si přijdete na své.

Osmnáctiletá Eddie se s výhružně vypadajícím a sexy Trentem setká vlastně náhodou. Okrade totiž jeho matku o kabelku a Trent ji chytí. Nic jí neudělá, ví totiž, že tahle malá zlodějka je dcerou jejich nového partnera ve firmě a páka, kterou na ni má, se mu bude hodit. Netuší však, že Eddie si až pozoruhodně porozumí s jeho nemluvnou dcerou Lunou. Luna sama o sobě je velmi zajímavá a pro Trenta je vším. Takže když uvidí, že mlčenlivá a obvykle nereagující Luna se k Eddie má, rozhodne se jednat.

Tito dva hrdinové jsou k sobě od začátku přitahování jako dva magnety. Touží po sobě a ještě se ani neznají. Ale čím více se poznávají, tím víc po sobě touží. Skvělé na tomto románu je, že je pěkně komplikovaný. Eddie má své tajemství v podobě Thea, kterého se spolu se svou psychicky labilní matkou snaží zachránit. Víc se dozvíte až postupem čtení. Její tyranský otec tak ví, že Eddie udělá cokoliv, aby mu tyto dva lidi nevzal... Trent jakoby bojoval sám se sebou. Nic mu nevychází. Bojí se, že ztratí svou dceru a netuší, jak udělat Lunu šťastnou. Co ji trápí natolik, že odmítá mluvit? Je to snad otec, který tak moc pracuje a nechce si na ni udělat čas nebo je to něco jiného?

Ke všemu se tam dozvíte o nové postavě, Baneovi, který má také hodně co do sebe. Je to rebel, který se neřídí pravidly a žije po svém. Takový hrdina, o kterém se vyplatí napsat pokračování - jestli jste sledovali nový ediční plán nakladatelství Baronet, tak už se třesete jako já, protože tenhle kluk se vám prostě dostane pod kůži! Samozřejmě se také setkáváte s ostatními Hot Holles, kteří už mají své rodiny. Tedy všichni, až na Trenta, který by si z nich měl vzít příklad a postavit se rovnýma nohama na zem.

Problémem se pro náročnější čtenáře mohou stát charaktery, které jsou v každém románu o něco jiného a autorce tak nějak nevychází. V Defy působí jinak, ve Vicious to samé a tak to pokračuje dál a dál, až se dostáváme k aktuálnímu dílu. Je to jediný průšvih a škoda, takže svým způsobem musíte romanci brát s ohledem na charaktery trochu jinak, než kdyby byla série ohledně postav celistvější.

Závěr tohoto nejkomplikovanějšího dílu série je nejnapínavější, protože se do popředí dostává i bohatý Jordan, otec Eddie, který vlastní 49% firmy čtyř sexy hříšníků. Jak to nakonec všechno dopadne? Tady už to není tak jednoznačné, ale nebojte, přece jen znáte L. J. Shen, která vám umí vykouzlit mlhu před očima a úsměv na tváři.

Tenhle román rozhodně stojí za to! Hříšník Trent dokáže s konkurencí a nepřáteli vytřít podlahu a vám vytře zrak, milé čtenářky. Jestli jste četli předchozí romány, tak je naprosto jasné, že příběh Eddie a Trentona si nesmíte nechat ujít. Buďte hříšné!

Co na titul říká Chensie? Tak upřímně, tenhle díl se mi líbil nejvíc. Byl promyšlenější, komplikovanější, temnější a zapeklitější. A to všechno ve svůdném koktejlu romance a žhavé vášně. Celá série Hříšníků má výrazné postavy, ale v tomto případě je Trent prostě autorčiným esem v rukávu.

Říkají mu Mute z určitého důvodu.
Je tvrdý, chladný, vypočítavý a promluví jen zřídka.
Když už to udělá, tak se vyjadřuje s pohrdáním.