Recenze: V POKUŠENÍ (J. D. Hawkins)

Vzrušující láska dvou přátel...

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Baronet

Chci zakoupit tento román

Americký spisovatel už má v zahraničí na svém kontě vážně pěknou řádku knih a prostřednictvím nakladatelství Baronet se dostává i do našich knihovniček. V roce 2019 debutoval v ČR se svým dílem  Hvězdný šéf (recenze, které bylo opravdu působivé a mně osobně se vrylo pod kůži a moc mě bavilo. Následoval román Láska a tetování (recenze), ve kterém se odehrál žhavý románek Ash a Tea. Začátkem letošního roku vyšel Neprofesionál (recenze), který si získal všechny čtenářky, jež toužily po emotivní romanci. Nejnovějším počinem je V pokušení, láska dvou přátel, které to táhne k sobě i přes silné pracovní úsilí.

Vypravování se odehrává v ich-formě ze dvou úhlů pohledů, tedy poznáte blízce oba protagonisty - Wyatta a Melinu. Tito dva jsou si v ledasčem podobní a přitom tak odlišní. Oba jsou zapálení do práce a zatímco Wyatt se konečně po šesti letech vrací domů, tak Melina je stále ve spárech své práce, ale neplní si své sny...

Začátek knihy je trochu chaotický, protože pro Wyatta to znamená návrat z rušného New Yorku do tepla Californie, kde žije jeho rodina. Seznámení je se všemi najednou, ať už s rodinou, tak i s blízkými přáteli, takže úvod je chaotičtější a pro někoho může být těžší se orientovat v množství postav. To je trochu nešikovné seznámení s hrdiny, protože rodina Wyatta i Meliny je poměrně veliká a ještě mají své přátelé. Je nutné číst bystře, avšak pak už se vše rozplývá a oba hrdinové se naplno pouští do práce.

Ńávrat v nich však rozpoutá emocionální bouři a hlavně chtíč, protože velmi brzy podlehnou chemii, která je k sobě už od prvních chvil vábí. Jenže co pak, když zjistí, že si užili vážně vzrušující románek a přitom je Wyatt Melinin nový šéf a práce je pro něj tím nejpodstatnějším. A tak se vše tají, zatímco Meliina sestra s kamarádkou se rozhodují, která dívka by pro Wyatta byla nejvhodnější...

Ačkoliv se dějová linie hodně zaměřuje na kariéru, pracovní úsilí a sny, tak se najde čas i na dívčí pokec, který se autorovi podařilo šikovně a uvěřitelně sepsat. Rozhodně J. D. Hawkins nemá problém psát věrohodné romance pro ženy, zaujmou a povzbudit svižným a zábavným relaxem. Ačkoliv téma není nejoriginálnější, tak hrdinové dokážou zaujmout a hlavně se v knize objevují zábavné, lehce melodramatické zvraty, které děj popoháněji kupředu.

Ačkoliv prim hraje Wyatt a Melina, najde se čas i na jejich život a přátelé a hlavně na pouto, které se mezi nimi tvoří a vzrušení, které je neopouští. Užijete si nejen vášnivé, ale i zábavné chvíle prakticky až do posledních kapitol, kdy si hrdinové očekávaně padnou kolem krku. Jejich cesta však není snadná a v závěru je nečeká jen láska, ale i opravdové splnění snů. Sladký epilog potěší všechny romantické čtenářky, které chtějí závěr, jak se patří.

V pokušení bych doporučila všem, které chtějí zažít reálnou atmosféru, kariéru a lásku a také přátelství. Jestli máte chuť na svižnou oddechovku s emocemi a vzrušením, určitě si přijdete na své.

Já jsem si ze všech autorových děl nejvíce zamilovala Hvězdného šéfa, protože byl nejoriginálnější a sršel kreativitou a neotřelým tématem. Další tituly už tak originální nejsou, přesto však autorovi nelze upřít skvělý smysl pro romantické zápletky, vytvoření reálné a svůdné atmosféry a zaujetí tématem. V tomto případě, ačkoliv vidím dílo jako průměrné, má klady, kterými si mě autor získal a to použitím témat meditace, zmínění čaker i tématu magazínu a focení.

Jsem zvyklý dostat to, co chci a být nejlepší v tom, co dělám. Jako finanční poradce si v New Yorku vydělám majlant a večer neexistuje žena, která by mě odmítla. Celý svůj dosavadní život jsem si myslel, že je to přesně to, po čem toužím, ale po šesti letech ve městě jsem si uvědomil, že žiju jako zvíře. Musím se dát dohromady. Musím najít něco skutečného a musím se vrátit domů. Mám tam rodinu, přátele. A je tam Melina. Moje dlouholetá kamarádka. Není snadné ji popsat. Je až neskutečně chytrá a krásná. A vždycky mezi námi bylo něco nevyřčeného. Ovšem netuším, jestli to cítila i ona sama. Ani nevím, jestli bych se zvládl, po tak dlouhém období života starého mládence, usadit. Ale když vidím Melinu, jsem v pokušení a tomu není snadné odolat.

Počet stran: 237