Recenze: ZLODĚJ (Tarryn Fisher)

Narušená romance pokračuje!

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Baronet.

Chci zakoupit tento titul.

Americká spisovatelka Tarryn Fisher se rozhodla pro opravdu netradiční romantické drama se surovým námětem. Chcete romantickou pohádku z nakladatelství Baronet? Tak se Tarryn Fisher rozhodně vyhněte, protože tahle autorka má pěkně vzrušující a drastické příběhy, ve kterých si nebere servítky. Jsou silné, emotivní a jen tak vás nepustí!

Už jsme měli možnost přečíst si Lásku a jiné lži, kde to bylo dramatické a vzrušující. Vztah Olivie Kaspenové a Caleba Drakea byl plný tajemství a lží, ale také vášně a touhy. Jenže to nevyšlo a nastoupila Past lží a s ní chladná Leah, jejíž příběh byl opravdu neskutečný. Tam autorka poukázala i na téma mateřství a pěkně nám zatopila, protože všechno gradovalo a nikdo netušil, jak to skončí. Nyní přichází na řadu Zloděj, který už v anotaci láká tím, že o Olivii přišel, protože si v předešlém díle vzala Noaha. Jenže my víme, jak to s tím Noahem je a co všechno je ve hře!

Vypravování z úhlu pohledu Caleba se točí kolem přítomnosti a minulosti, stejně jako předešlé knihy. Nebojte, neztrácíte se. Kapitoly jsou vždy označené. Vyprávění je čtivé, dramatické, napínavé a nepostrádá surovou atmosféru a emoce. Calebův příběh je ještě víc osvobozující, nebere si servítky a jde si za svým. Stejně jako předešlé ženy, ale v tomhle případě je rozdíl mezi tím, když si ženy jdou za svým a když si za svým jde muž. Olivie a především Liah byly lstivé a nebezpečné, Caleb má svou vlastní strategii, která je s ohledem na jeho touhy, možná ještě nebezpečnější... Někeré scény, pokud se nepletu, se trochu opakují. Znáte je z jiných pohledů a Caleb k nim dodává svůj vlastní náhled a názor. Jelikož je to v jiné knize a autorka scény vždy o něco obohatila, nejedná se o bezduché kopie, které by vás nudily, ba naopak pojala připomenutí některých scén velmi nápaditě.

Olivia zosobňuje lásku, která vám poskvrní duši. (Str. 9)

Caleb se hodně zabývá tím, jak moc pro něj Olivia znamená. Jak moc ji miluje a touží po ní. Jenže je tu příliš mnoho překážek, než by se k ní mohl brzy a snadno dostat. Čeká ho dlouhá a nesnadná cesta za cílem, který za to možná ani nestojí, nebo ano?

Těžko hodnotit charaktery, protože mi přijdou tak trochu šílení. Po tom všem, čím si prošli a co všechno si nechávali pro sebe nebo udělali. Účel světí prostředky, to je zřejmě jejich heslo, jenže jak moc musím mít člověk povolené morální otěže, aby některé věci dokázal udělat a některá slova vyslovit? Rozhodně před sebou nemáme běžné hrdiny, tito jsou opravu jiní a proto při čtení velmi přitažliví.

Netradiční příběh o lásce nebo možná spíše posedlosti brousí do různých témat, i těch závažných, ať už hlouběji či povrchově. Caleb je právník, a tak se trochu setkáváte i s prostředím soudů, ale převážně je to svět, který se dotýká jeho a Olivie. Jenže oni nejsou sami a nemohou být spolu, na to je rozděluje příliš mnoho zvratů z minulosti a lidé. Jenže Caleb má svůj plán... Do hry se dokonce vrací i vzpomínky na Lauru, která byla zmíněná v prvním díle jako vedlejší prvek a teď se k ní dostáváme blíže. Tím si mě autorka hodně získala.

Ještě se mi do rukou nedostala podobná série, která by takhle využila tématu lásky. Netradiční, hodně netradiční milostná romance je plná nebezpečí, vzrušení a dramat. Zvratů, myšlenek a slov, které mají občas sílu pohnout horou i čtenářovou myslí.

Narušené a promyšlené milostné dobrodružství bych doporučila všem otrlým ženám, ať už náročným či nenáročným, protože je to zvrácené, šílené a občas až otřesné, a ač to není tak výrazně šokující jako třeba v případě Amo Jones, tak se mi tahle úroveň mnohem víc zaryla do srdce i do paměti. Právě proto, že je přirozenější a surovější a nepostrádá onu strategii. Tohle je ta pravá hra, která vás pohltí, aniž byste si toho všimli! Děsivé se stane realitou, alespoň po dobu čtení. Užijte si to plnými doušky!

Caleb Drake se nikdy nevzpamatoval ze své první lásky. Ani když se oženil. Ani když se ona vdala. Protože se jeho život neustále vrací k minulosti, musí se rozhodnout, jak daleko je ochotný zajít, aby odměřenou a svůdnou Olivii Kaspenovou získal zpět. Ovšem každý čin má své následky a Caleb brzy zjistí, že za lásku občas musíte zaplatit příliš vysokou cenu.

Ze série: Miluj mě lží 3.

Počet stran: 320