Recenze: REBELSKÝ DĚDIC (Ví Keeland, Penelope Ward)

Rebelský dědic boduje!

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Baronet.

Baronet na FB

Chci zakoupit titul!

U nakladatelství Baronet vychází spousty krásných romanticko-erotických knih pro ženy a Rebelský dědic patří mezi ty nejatraktivnější. Spisovatelky už v ČR znáte díky jejich románům Milá Bridget, chci tě a Řekni něco legračního, také Alfa samec a Šéf. Už jste si svého Rebelského dědice přečetli nebo se teprve chystáte? Ráda vám o něm povím víc!

„Ona píše zamilovaný romány, Oaku. Pitomý pohádky. To znamená, že hluboko uvnitř tu pohádku chce i pro sebe. A já nejsem žádná pohádka. Já jsem materiál na horor. Jsem pěkně ulítlej bastard, kterýho zplodil jeden mizera, a je dost pravděpodobný, že jablko nepadlo moc daleko od stromu. Nikdy jsem o vztah neměl zájem a nic na tom nezmění fakt, že jsem se dočasně upnul na její zadek a všechny další části jejího těla.“ (Str. 45)

Styl psaní v ich-formě se odehrává příhodně ze dvou úhlů pohledů. Znáte tedy prožitky ústředního hrdiny Rushe, ale i hrdinky Gii. Středně dlouhé kapitoly jsou dynamické a čtivé.

Gia má vážně pech! Nejenže se jí nedaří pokračovat v psaní knihy, na kterou má už smlouvu, ale ke všemu musí zaskakovat za kamarádku, která je barmanka. Gia o přípravě tekutých moků neví vůbec nic a ještě hned zkraje narazí na majitele Výšin, který zuří, protože mu svými molotovy odrazuje zákazníky! Co teď? Rush je vážně sexy chlapík a navíc dost naštvaný, ale Gia se nedá. A když jí nabídne, aby u něj pracovala jako hosteska, přičemž za tenhle průšvih nevyhodí její kamarádku, nezbývá jí než nabídku přijmout. To se ale budou dít věci!

Gia vyhrála literární soutěž se svými prvními třemi kapitolami knihy. A tak se vrhá v Hamptonu na psaní a má v plánu živit se jako spisovatelka. Ale ejhle, po třech kapitolách najednou netuší, jak dál a tak ráda přijme nabídku práce, aby se nějak uživila. Gia má zkrátka svou hlavu a s drsným šéfem si snadno poradí.

Rush má zajímavý charakter. Ačkoliv se tváří jako ten největší drsňák pod sluncem, pod drsnou slupkou se ukrývá mnohem více. Gia mu už od první chvíle nedá spát, ale on se brání. Má svůj důvod, proč nepodlehnout touze...

Hrdinové jsou typičtí pro takové romány. Jsou zábavní, jiskrní a mají své dobré i špatné stránky. Rozhodně se s nimi nebudete nudit, ač je vám jasné, že působí nadneseně. O to ale v tomto žánru jde, zapomenout na realitu a užít si nevšední zážitek plný vzrušení.

Říkejte si o Gie, co chcete, ale ona byla opravdová. Možná tohle mě k ní táhlo. Protože v mém životě toho bylo tolik umělého a falešného. Zdálo se, že tahle dívka nemá co skrývat. (Str. 23)

Dějová linie se tedy prolíná dvěma směry a poznáváte tak Rushe a Giu velmi zblízka. Máte možnost pozorovat rodící se přátelství, odolávání hříšným touhám a vznik očekávané a silné romance. Avšak všechno má svůj háček a i vztah těchto dvou hrdinů nebude bez problémový. Románek začíná pomalým poznáváním, ale hříšně dobrým koncem, který potěší zejména milovníky ironických osudů. Na další drama si však budete muset počkat do příštího dílu!

Jestli máte Baronetky v oblibě, tak není nač čekat. Rebelský dědic si vás omotá kolem prstu a pobaví vás!

Co na titul Rebelský dědic říká Chensie? Od autorek Ví Keeland a Penelope Ward jsem četla samostatné i společné romány a musím uznat, že Rebelský dědic mi zřejmě přirostl k srdci nejvíc. Opravdu mi autorky zahrály na notu a byla zábava si příběh číst. Nejvíc mě však dostal konec, protože ten byl naprosto perfektní a opravdu se nemohu dočkat pokračování! Už aby to bylo!

Gia přijíždí na léto pracovat do Hamptons. Po jedné nevydařené noci s jistým mužem se rozhodne, že si dá po zbytek léta od opačného pohlaví pohov. Toho se ovšem drží jen do té doby, dokud nepozná svého nového šéfa Rushe, muže s komplikovanou minulostí a rodinou, jež s ním nechce mít nic společného. Rush svým citům vůči Gie vzdoruje, protože vztah nechce, a raději vyhledává náhodné známosti. K Gie ho však táhne něco, čemu nedokáže odolat. Když spolu Gia a Rush skutečně začnou chodit, Gia brzy nato zjistí, že během oné noci na začátku léta otěhotněla. Společně se rozhodnou tuto překážku překonat, ale nebude to tak snadné, jak by se mohlo zdát…

Žánr: Romantika, Romány pro ženy, Erotické romány
Ze série: Rush Duet
Počet stran:  264