Recenze: BOUŘLIVÁ NOC (Elle Kennedy)

Závěr romantické trilogie

Elle Kennedy, velmi populární spisovatelka románů pro ženy i dívky, na české scéně prostřednictvím nakladatelství Baronet představila oddechovou romanticko-erotickou trilogii After Hours.

První díl Hříšná noc (recenze) nás seznámil se všemi podstatnými hrdiny, tedy bývalými zápasníky a nynějšími provozovateli nočního baru Hřích. Poprvé nás provázel se svou životní etapou Gage Holt, který se zapletl se Skyler Thompsonovou. Ve druhé romanci to bylo obtížnější, jelikož Skandální noc (recenze) představuje Reeda Millera, odhodlaného nepodlehnout svým sympatiím k Darcy Grantové. Darcy je totiž přítelkyní jeho kamaráda AJ, jenže vše se změní, když se ti dva rozejdou. A právě v tomto románu na sebe stráhává veškerou pozornost AJ Walsh!

Všechno to začne jednoduše. Opět v klubu, jak tušíte. Do Hříchu přijde mladá žena, která AJ na první pohled zamotá hlavu. Ten se do ní zblázni natolik, že ji sveze k ní domů a tam si užijí velmi žhavý milostný románek. Jen si spolu začnou užívat, když je do hraného chození dostane nešikovná situace. Vše bude jen na oko, nebude to nic vážného... nebo ano? Podobný náhled na příběh vám dá i anotace, ale teprve děj vám ukáže působivou verzi, která má sílu čtenáře chytit a nepustit.

Milý gentleman už dál nechce být tím poklidným a sympatickým chlapíkem, teď by rád byl badboyem, aby z něj potetovaná sexy žena byla paf. Jenže mnohem víc by si přál být sám sebou... Shodou náhod se jedná o Brett Conlonovou, která zná AJ ze školy, a zatímco kdysi pro něj byla neviditelná, momentálně z ní nemůže spustit oči.

Jenže Brett je pořádná badgirl! Nemá sice obtíže s alkoholem, ale když se napije, činí vážně hodně špatná rozhodnutí. Její rodina už začíná být docela nešťastná a Brett je musí přesvědčit o tom, že umí být hodná holka. Není nic lepšího, než si najít zlatého chlapce...

Problémem se pro někoho může stát stejné schéma, které autorka použila již potřetí, ale stejně jako v případě předešlých děl se i tentokrát podíváme na něco temnějšího. V tomto případě se taj týká AJ Walshe, který svůj problém skrývá i před svými nejlepší přáteli. Své drama do příběhu přináší i ambiciozní, leč trochu divoká, Brett. Témata jsou sice spíše tažená po povrchu, ovšem děj příjemně rozdmýchávají a dodávají jiskru.

Jelikož se jedná o erotický román, nepřekvapí vás, že celá série i přes menší počet stran je plná vášnivých intimních scén. Pokud se vám líbily v prvním díle, předpokládám, že vás zaujmou i ve druhém a třetím.

Závěr je opět svým způsobem pěkně romantický a dojemný. Rozkošný happyend, který možná zapůsobí nejvíce ze všech závěrů této trilogie, jelikož se dotýká již všech ustálených dvojic a oblíbených hrdinů.

Bouřlivá noc je dalším povedeným eroticko-romantickým počinem pro všechny nenáročné romantické čtenářky, které touží po jednoduché jednohubce plné vášně i prvků dramat. Romány na sebe volně navazují, ale pokud se vám zalíbí jeden, určitě doporučuji přečíst si všechny tři. Mají své kouzlo a čím dál v sérii jste, tím lepší děj vás čeká.

Co na titul říká Chensie? První díl mi přišel nejslabší, druhý mě bavil víc a tenhle si mě získal, i když těch erotických scén na mě bylo hodně a tolik mě tedy nelákaly, tak příběh samotný byl moc příjemný. Hrdinové jsou sice trochu černobílejší, než jsem v podání Elle Kennedy zvyklá, a schémata přímočařejší a opakující se, ale přesto má trilogie kouzlo. Tento závěrečný díl byl za mě nejlepší.

Už žádný milý chlapík…

V momentě, kdy AJ Walsh uvidí do baru vcházet tu potetovanou sexy holku, okamžitě v něm zaplane vášeň. Vždycky ho považovali za „milého“ muže – otvíral dveře, kupoval květiny, a rozhodně s nikým nekončil v posteli jen na jednu noc. Ale s tímhle zkaženým andílkem, co na něj špulí rudé rty a dívá se těma neskutečně tmavýma očima? To jo. Dnešní večer nebude o tom být „milý“…

Brett Conlonová se snaží přesvědčit svou rodinu, že svou lehkomyslnou divokou stránku už nadobro pohřbila. Nic – a nikdo – by pro její reputaci nebyl lepší než zlatý chlapec AJ Walsh. Uzavřou spolu proto dohodu: pokud pro její rodinu sehraje Přítele Slušňáka, k ní se pak může chovat velmi, velmi neslušně. Tahle jejich jediná pikantní noc se však zvrtne a způsobí spoustu potíží…

Žánr: Romance, Erotika

Ze série: After Hours 3.

Počet stran: 231